arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶

چهره‌های سرشناس هالیوود دونالد ترامپ را دست انداختند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ادعای اخیر دونالد ترامپ مبنی بر رد دریافت عنوان «شخصیت سال» از سوی مجله تایم، به جنجال رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. شماری از چهره‌های سرشناس هالیوود از جمله مارک همیل، جولیا لویی درایفوس و پاتریشیا آرکت در صفحه توییترشان به ادعای ترامپ - در حالی‌که مجله تایم انتخاب او به عنوان شخصیت سال را تکذیب کرده - واکنش نشان دادند و او را به تمسخر گرفتند.

همیل بازیگر فیلم‌های «جنگ ستارگان» در صفحه توییترش به شوخی نوشته مجله تایم به او گفته به شرطی به عنوان شخصیت مهم سال انتخابش می‌کند که داستان «جنگ ستارگان 8» را لو بدهد. این بازیگر 66 ساله در ادامه توییتش نوشته: «من هم گفتم مشکلی نیست اما بعدش بهم گفتند پیشنهاد ما را رد کن و حالا من هم دیگر بی‌خیالش شدم. در هر حال، ممنون!»

این قضیه از جایی شروع شد که جمعه گذشته همزمان با تعطیلات عید شکرگزاری، دونالد ترامپ در صفحه توییترش پستی منتشر کرد به این مضمون که: «مجله تایم اعلام کرده احتمالا مثل سال پیش، مرا به عنوان «شخصیت سال» انتخاب خواهد کرد.» او در ادامه نوشته بود: «اما گفتند به شرط این که انجام به یک مصاحبه و عکاسی اساسی رضایت بدهم. من هم گفتم احتمالا ارزشش را ندارد و پیشنهادشان را رد کردم. در هر حال، ممنون!»

مجله تایم بلافاصله به توییت رییس جمهور امریکا واکنش نشان داد و اظهارنظر او درباره روند انتخاب شخصیت مهم سال را «نادرست» خواند: «رییس جمهور درباره نحوه انتخاب شخصیت سال توسط ما اشتباه کرده است. مجله تایم هیچ‌گاه تا انتشار فهرست نهایی که ششم دسامبر انجام می‌گیرد انتخاب‌هایش را علنی نمی‌کند.»

در این بین، شماری از چهره‌های سرشناس هالیوود در صفحه توییترشان رییس جمهور امریکا را دست انداختند. علاوه بر مارک همیل، جولیا لویی درایفوس بازیگر باسابقه سینما هم بلافاصله واکنش نشان داد.

این بازیگر 56 ساله امریکایی در صفحه توییترش نوشت: «نیویورک تایمز اعلام کرده احتمالا من به عنوان کمدین سال انتخاب می شوم اما به شرط این که با انجام مصاحبه و عکاسی درست و حسابی موافقت کنم. من هم گفتم احتمالا ارزشش را ندارد و پیشنهادشان را رد کردم. در هر حال، ممنون!»

ترامپ هنوز به شفاف‌سازی تایم در زمینه روند انتخاب شخصیت سال واکنش نشان نداده است.

نظرات بینندگان