arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۵

پرداخت عوارضی موقتا در آزاده راه رشت – قزوین قطع می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار گیلان گفت: با توجه به پایان زمان تعطیلات و بازگشت مسافران، در مسیر آزادراه رشت - قزوین برای سرعت بخشی به عبورو مرور با تایید نیروی انتظامی امروز و فردا پرداخت عوارض قطع می شود.
عوارضي

به گزارش ایسنا، محمدعلی نجفی در جلسه خدمات سفر که امروز با حضور فرمانداران و دستگاه‌های عضو این ستاد تشکیل شد با اشاره به این‌که در صبح چهارشنبه شاهد ترافیک سنگین به دلیل پرداخت عوارض در آزاده راه قزوین-رشت بودیم، گفت: با توجه به این‌که در زمان برگشت نیز خودروها برای پرداخت عوارض ناچار به توقف هستند و این امر به ترافیک آزاده را اضافه می‌کند با تایید نیروی انتظامی در مسیر برگشت، از عصر امروز و فردا خودروها نیاز به پرداخت عوارض ندارند.

وی ادامه داد: هرچند که ما به دنبال ضرر کردن سرمایه گذار نیستیم اما باید صلاح مردم را در نظر بگیریم، پرداخت عوارض در این زمان از پیک سفر شرایط را برای عبور و مرور سخت می‌کند و باعث ترافیک هرچه بیشتر می شود.

استاندار گیلان متذکر شد: درصورتی که مردم برای پرداخت عوارض ساعت‌ها ناچار باشند پشت ترافیک قرار گیرند این امر عوارض بدتری را به همراه دارد و می‌تواند فاجعه هایی را در پی داشته باشد.
نظرات بینندگان