arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴

شرکت های نفتی روسی در راه تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت: در سفر هیات نفتی روسیه به ایران، درباره پروژه ها، قراردادهای همکاری و از جمله تفاهم نامه همکاری های اقتصادی ایران و روسیه مذاکراتی انجام خواهد شد.

امیرحسین زمانی نیا عصر سه شنبه درخصوص سفر وزیر انرژی روسیه به ایران، اظهار داشت: وزیر انرژی روسیه، فردا (چهارشنبه) به تهران آمده و با مقامات وزارت نفت دیدار خواهد کرد.

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان اینکه مدیران شرکت های مهم نفتی روسیه، وزیر انرژی این کشور را در سفر به تهران همراهی می کنند، گفت: درباره پروژه های نفتی مورد نظر گفت وگو خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر درباره قراردادهای همکاری از جمله تفاهم نامه همکاری های اقتصادی ایران و روسیه مذاکراتی انجام خواهد شد.

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان اینکه به نظر من، باید تغییراتی در این تفاهم نامه داده شود، اظهار داشت: ما تمایل داریم که با روسها کار کنیم البته باتوجه به توافق هایی که در گذشته داشتیم باید تغییراتی در این بخش ها اعمال شود.

وی درباره حضور شرکت های خارجی در پروژه های نفتی ایران، خاطرنشان کرد: شرکت های متقاضی خارجی برای حضور در پروژه های نفتی باید در مناقصات شرکت کنند.

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت تصریح کرد: امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که خودمان می توانیم تصمیم بگیریم که با چه شرکتی می خواهیم کار کنیم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان