arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
امیدوارم مشکل ما قبل از بازی‌های آسیایی برطرف شود

قلعه‌نویی: جلسه خوبی با اصحاب رسانه داشتم، اما برخی‌ها خیانت کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جلسه بسیار خوبی را با اصحاب رسانه برگزار کردیم اما به دلیل درز اخبار برخی به آن جلسه خیانت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر صفر در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان اظهار داشت: با توجه به تعطیلی لیگ برتر به مدت 10 روز به خاطر بازی‌های تیم ملی به دنبال این بودیم تا یک بازی برای بچه‌هایی که کمتر بازی کردند بگذاریم.

وی افزود: من دوست دارم همیشه بچه‌هایم در شرایط بازی قرار بگیرند به همین دلیل از فیروز کریمی تشکر می‌کنم که علی‌رغم اینکه روز گذشته مقابل داماش بازی کردند امروز هم مقابل ما به میدان آمدند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: در کل بازی بدی مقابل پیکان انجام ندادیم و خوشبختانه نتیجه هم بد نبود اما مهمتر این بود که بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند. من امیدوارم که مسئولان زودتر دغدغه‌های مالی ما را قبل از بازی با راه‌آهن و بازی‌های آسیایی حل کنند تا مشکلاتمان حل شود.

وی در خصوص دیدارش با مسئولان ریاست‌جمهوری نیز گفت: من دوست ندارم در خصوص مسائل مالی دخالت کنم اما به خاطر فتح‌الله‌زاده، امیدوار رضایی و امیری به دیدار آقای موسوی رفتیم. ایشان در مراسم ختم خدا بیامرز مادرم حضور داشت و به همین دلیل من برای عرض تشکر خدمت ایشان رسیدم. امیدوارم که هرچه سریعتر دغدغه‌های مالی ما حل شود چون ما نماینده ایران در آسیا هستیم و نگاه ویژه‌ای را به خود دوخته‌ایم.

سرمربی استقلال درباره نشستش با اصحاب رسانه نیز گفت: نشست خوبی برگزار کردیم و حرف‌های بسیار خوبی رد و بدل شد، حرف‌هایی داخل آن جلسه پیش آمد که قرار بود درون همان جلسه بماند. من نمی‌دانم چطور این حرف‌ها به بیرون درز پیدا کرد. به نظرم کسانی که این کار را کردند خیانت در امانت کردند که کار خوبی اصلاً نبوده، در کل من از صحبت‌های مطرح شده خوشحالم.

قلعه‌نویی در خصوص بازی تیم ملی ایران و لبنان نیز گفت: فوتبال بالا و پایین دارد من بازی لبنان و قطر را دیدم در این دیدار قطر با یک گل یعنی پنالتی حریف را شکست داد آنها در کارهای قدرتی و دفاعی با حوصله بازی می‌کنند و اول برای گل نخوردن وارد میدان می‌شوند.

وی افزود:‌سپس لبنانی‌ها چشم به ضد حملات و هجوم از جناح چپ دارند که بسیار خطرناک هستند. من همین‌جا از همه مردم می‌خواهم که با حمایت پرشور خود تیم ملی را تنها نگذارند.

همچنین از رسانه‌ها هم می‌خواهم با قلم‌های خود به تیم ملی آرامش دهند تا نتیجه بگیریم. انشالله همه چیز درست می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که عملکرد خودتان را با فصل قبل مقایسه می‌کنید یا خیر گفت: من از پارسال خبری ندارم اما در کل لیگ ما امسال به دلیل تعطیلات زیاد و زمین‌های خراب مثل پارسال نبود و مشکلاتی داشت. من امیدوارم با تعامل کادر فنی تیم ملی و سازمان لیگ فکر خوبی برای این مشکل شود. امسال واقعاً خیلی تعطیلات داشتیم اما پارسال این موضوع نبود.

نظرات بینندگان