arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

سردار رادان: طرح نور استمرار و ادامه خواهد داشت

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه فراجا طرح نور را در راستای صیانت و حفاظت از عفاف و حجاب به اجرا گذاشته و این طرح تاثیرات خوبی داشته است، تصریح کرد: این طرح با حمایت و مشارکت مردم استمرار و ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرمانده انتظامی کل کشور با تشکر از مردم در حمایت از طرح نور تاکید کرد: این طرح با حمایت و مشارکت مردم استمرار و ادامه خواهد داشت.
 
سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور  در مصلای مهدیه امام خمینی اهواز با بیان اینکه دشمن، دین، خانواده، عفاف و هر آنچه را که به آن وفاداریم هدف گرفته است، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد حیا و عفاف را از زنان و غیرت را از مردان ما بگیرد و همه ما باید در مقابل این توطئه دشمن بایستیم. 
 
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه فراجا طرح نور را در راستای صیانت و حفاظت از عفاف و حجاب به اجرا گذاشته و این طرح تاثیرات خوبی داشته است، تصریح کرد: آنچه که در رفتار مردم خوزستان در دوره دفاع مقدس و برای مردم ایران رقم خورد به تعبیر حضرت مقام معظم  رهبری ترکیبی از همت مردم و ایمان اسلامی مردم بود.
 
سردار رادان با بیان اینکه وقتی همت و ایمان باشد تمامی سنگرهای دشمن یکی پس از دیگری فتح خواهند شد، ادامه داد: ‌آن چیزی که خود را نشان داد اسطوره و فرهنگ‌ساز شد برای همه جهان آنی بود که مردم ایران و خوزستانی‌ها در دفاع مقدس به نمایش گذاشتند و آن ترکیبی از همت مردمی و ایمان اسلامی است که توانست پربار، فرهنگ‌ساز و  تمامی جبهه کفر را در برابر ایران اسلامی یکی پس از دیگری به سطوح بکشاند.
 
سردار رادان ادامه داد: خوزستانی‌ها، حامیان طرح نور، ولایت، دین و اسلام بدانید در بعد از دفاع مقدس دشمن به این نتیجه رسید که دریچه‌های جنگ به روی مردم ایران همچنان بازندگی دارد لذا دریچه  دیگر از جنگ شناختی و جنگ نرم را به میدان آورد؛ جنگ شناختی آن است که دشمن را نبینی صدایی نشنوی اما خیابان‌ها، کوچه‌ها و خانه‌ها توسط دشمن تسخیر شوند و در حقیقت از همان روز پروژه اندلوسی کردن ایران اسلامی توسط دشمن رقم خورد. 
 
فرمانده کل  انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ما به پرونده‌هایی رسیدیم که ان‌شاءالله در آینده نزدیک باز می‌کنیم که چگونه قصد دارند خانواده‌ها را متفرق کنند و دختران را با غفلت عروسک خیمه شب بازی کنند و هر روز که از طرح نور می‌گذرد به یافته‌های جدیدی می‌رسیم.
 
وی با بیان اینکه یکی از استراتژی‌های دشمن این است که زن چادری در ایران به منزله پرچم است، لذا برای براندازی بایستی حجاب را سست کنیم، تاکید کرد : با حضور شما زنان و مردان، دختران و پسران و خانواده‌های شهدا استراتژی دشمن به هم خورده و امروز نفوذش در حال از بین رفتن است.
 
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خدای متعال را بی‌نهایت سپاسگزارم که در عصری، پلیس خدمتگزار مردم شدیم که  مستحضر به حمایت چنین مردمی می باشیم و امروز حضور شما در این اجتماع بزرگ نشان داد که پلیس جمهوری اسلامی ایران در انجام ماموریت‌هایش مستحضر به حمایت مردم ولایی، بصیر، آگاه و هوشیار وطن است.
 
سردار سرتیپ رادان با تشکر از مردم اهواز و استان در حمایت از طرح نور تاکید کرد: این طرح با حمایت و مشارکت مردم استمرار و ادامه خواهد داشت. 
 
در این مراسم اقوام و عشایر استان با اهدای گل از فرمانده کل فراجای کشور برای اجرای طرح نور قدردانی کردند.
نظرات بینندگان