arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۸ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

وزیر کشور: زمان هفت روزه پیش ثبت‌نام انتخابات تمدید نخواهد شد

احمد وحیدیوزیر کشور گفت: تا امروز پنجشنبه ۱۹ هزار و ۱۱۷ نفر متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت کامل مراحل پیش ثبت‌نام را طی کرده‌اند و مهلت یک هفته‌ای پیش ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: وزیر کشور گفت: تا امروز پنجشنبه ۱۹ هزار و ۱۱۷ نفر متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت کامل مراحل پیش ثبت‌نام را طی کرده‌اند و مهلت یک هفته‌ای پیش ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

«احمد وحیدی» روز پنجشنبه در ابتدای ورود به همدان و در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران افزود: در این سفر از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و مراکز صنعتی و غیرصنعتی استان همدان بازدید می‌کنیم.

وزیر کشور اظهار داشت: در یک جلسه نیز با مدیران استانی گفت‌وگو خواهیم کرد.

«احمد وحیدی» وزیر کشور روز پنجشنبه به منظور بازدید از پروژه های عمرانی استان به خصوص طرح آبرسانی به همدان و شرکت در چند برنامه وارد همدان شد و مورد استقبال رسمی استاندار همدان، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی انتظامی قرار گرفت.

وزیر کشور پس از ورود به همدان با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه از تصفیه خانه شیخی جان بازدید می کند.

بازدید از طرح نهضت ملی مسکن ۱۱ هزار واحدی، بازدید از کارخانه شیشه، کارخانه محصولات غذایی سحر و بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان از جمله برنامه های وزیر کشور به همدان است.

وحیدی در سفر یک روزه به همدان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان دیدار می کند همچنین حضور در شورای تامین و سخنرانی در جمع اعضای هیات اندیشه ورز از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به همدان است.

همدان ۱۰ شهریور سال گذشته نیز میزبان وزیر کشور بود.

برچسب ها: وزیر کشور ، انتخابات
نظرات بینندگان