arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

شرایط ثبت شرکت در آلمان به چه صورت است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرایط ثبت شرکت در آلمان به چه صورت است؟

سرمایه‌گذاری یک از روش‌های رایج مهاجرتی است. قاره اروپا به دلیل وضعیت مناسب اقتصادی، شرایط مطلوبی را برای سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد کرده است. آلمان یکی از کشورهایی که از جذب سرمایه در سرزمین خود استقبال می‌کند. ژرمن‌ها تسهیلات زیادی برای جذب سرمایه فراهم کرده تا بسیاری افراد برای ثبت شرکت در آلمان اقدام کنند.

سرزمین ژرمن‌ها از لحاظ اقتصادی جزو بهترین کشورهایی است که ثبات و امنیت اقتصادی را تجربه می‌کند. به طوری که از بین رفتن سرمایه متقاضیان ریسک پایینی دارد. این موضوع باعث شده است سرمایه‌گذاران خارجی به شرایط مطلوب آلمان اعتماد پیدا کنند.

اطمینان خاطر از تسهیلات سرمایه‌گذار منجر به ثبت شرکت در سرزمین ژرمن‌ها شده است. دولت آلمان هم برنامه‌های مختلفی را برای جذب سرمایه خارجی تنظیم کرده که مهاجران بسیاری از طریق سرمایه‌گذاری وارد کشور شوند. برنامه‌ریزی آلمان نتیجه موفقیت‌آمیزی داشته و این کشور جزو ۱۰ کشور برتر دنیا برای مهاجرت معرفی شده است.

آلمان بهترین کشور برای ثبت شرکت

سرمایه‌گذاری در آلمان مزیت‌های بسیار زیادی دارد. برای ثبت شرکت نیازی به مدرک زبان آلمانی نیست. سرمایه‌گذار می‌تواند به همراه خانواده خود در آلمان اقامت داشته باشد. مدت زمان پروسه ثبت شرکت و دریافت ویزای سرمایه‌گذاری آلمان نسبتا کوتاه است. همچنین، ثبت شرکت در این کشور امنیت سرمایه و درآمدزایی را برای سرمایه‌گذار تضمین می‌کند.

شرایط ثبت شرکت در آلمان به چه صورت است؟

آلمان عضو اتحادیه اروپا است. این مهم باعث شده که دارندگان ویزای آلمان می‌توانند در منطقه شینگن و کشورهای اروپایی به راحتی تردد کنند. همین موضوع می‌تواند انگیزه خوبی برای ثبت شرکت در آلمان باشد. سرمایه‌گذاران امکان برقراری ارتباط با دیگر کشورهای اروپایی را خواهند داشت و شرکت خود را در منطقه شینگن گسترش دهند.

دولت آلمان حقوق مشابه شهروندان اتحادیه اروپا برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است. با ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب ‌و کار جدید، متقاضیان از تمامی تسهیلات زندگی در آلمان بهره‌مند خواهند شد.

لازم به ذکر است، با ثبت شرکت در آلمان شرایط دریافت اقامت دائمی این کشور فراهم خواهد شد. این موضوع به نحوه فعالیت شرکت ثبت شده بستگی دارد که چقدر توانسته مطابق استانداردهای اقتصادی آلمان فعالیت کرده باشد. بنابراین، سرمایه‌گذاران چشم‌انداز روشنی برای آینده کاری خود خواهند داشت.

شرایط ثبت شرکت در آلمان

بر اساس اعلام کارشناسان، اقتصاد آلمان در سال‌های آينده قدرت و پویایی خود را حفظ خواهد کرد. حتی بحران‌های شدید اقتصادی تأثیری روی روند رو به رشد اقتصاد آلمان نخواهد گذاشت. بنابراین، این کشور محل مناسبی برای ثبت شرکت است که آینده سرمایه‌گذاران را تضمین می‌کند.

آلمان در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، ماشین‌آلات، تجهیزات الکتریکی و مواد دارویی آمادگی جذب سرمایه و ثبت شرکت را دارد. دولت آلمان از ایده‌های نوآورانه و بکر استقبال می‌کند. به همین منظور، استارتاپ‌ها و کسب ‌و کارهای جدید می‌توانند در سرزمین ژرمن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

شرایط ثبت شرکت در آلمان به چه صورت است؟

دولت آلمان برنامه‌های حمایتی متنوعی را برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است. کمک مالی، امکانات پژوهشی برای ثبت شرکت و شرایط استخدام نیروی خارجی از مهم‌ترین تسهیلات آلمان برای متقاضیان ثبت شرکت است.

سرمایه‌گذاران برای ثبت شرکت می‌توانند با ارائه مدارک مالی و شناسایی خود برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری اقدام کنند. مجوز کسب و کار برای راه‌اندازی شرکت، مدارک فعالیت شرکت در کشور مبدأ و مدارک مالی از جمله پیش‌نیازهای ثبت شرکت در آلمان هستند.

ثبت شرکت در آلمان شرایط اقامت دائمی در این کشور را فراهم می‌کند. متقاضیان پس از هشت سال فعالیت اقتصادی در سرزمین ژرمن‌ها، حق شهروندی را دریافت خواهند کرد. این موضوع شرایط زندگی در آلمان و دیگر کشورهای منطقه شینگن را فراهم می‌کند. با دریافت اقامت دائم، دولت آلمان سرمایه‌گذاران را به عنوان شهروند آلمانی معرفی می‌کند که از تمامی امکانات این کشور بهره‌مند خواهند شد.

برای ثبت شرکت در آلمان به کجا مراجعه کنیم؟

مؤسسه مهاجرتی اِلوویزا نخستین شرکت مهاجرتی ایران است که به صورت قانونی امکان مهاجرت سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند. این مؤسسه با سابقه بیش از ۲۰ ساله خود کارهای مرتبط به مهاجرت سرمایه‌گذاری را برای ایرانیان انجام می‌دهد. الوویزا دارای مجوز رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. متقاضیان ثبت شرکت در آلمان می‌توانند با مشاورین الوویزا به صورت تخصصی مشاوره بگیرند.

هدف مؤسسه کاریابی الوویزا این است که روش‌های سرمایه‌گذاری در آلمان را به متقاضیان معرفی کند. بنابراین، این شرکت مجوز رسمی شرکت‌های آلمانی را دریافت کرده تا شرایط مهاجرت به آلمان را فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط خدماتی الوویزا، شما می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۶۹۵۹۷۰ و ۰۲۱۸۸۶۹۶۵۰۷ تماس بگیرید. همچنین، شما می‌توانید از طریق وب‌سایت الوویزا وقت مشاوره با مشاوران الوویزا را ثبت کنید.

 

 

نظرات بینندگان