arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۱

کیهان به نقل از عبدالله نوری: نظام بايد ادامه فعاليت هسته اي را به رفراندوم بگذارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه کیهان به نقل از عبدالله نوری نوشت: نظام بايد ادامه فعاليت هسته اي را به رفراندوم بگذارد.

به گزارش «انتخاب»؛ این روزنامه اظهارنظر اخیر نوری را چنین ارزیابی کرده است: وی اين بار در اقدامي عجيب و سوال انگيز، ادعاي مضحك مقامات رژيم صهيونيستي درباره برنامه هسته اي كشورمان را -آگاهانه يا ناخودآگاه و انشاءالله ناخودآگاه- به فارسي دوبله كرده و به عنوان نظر خود! ابراز کرد. اظهارات عبدالله نوري بلافاصله و با سرعتي كم سابقه به تيتر اول رسانه هاي بيگانه و سايت هاي ضدانقلاب تبديل شد.

عبدالله نوری در بخش دیگری از سخنانش نیز گفته اسـت:  «آسيب ها، زيان ها و فشارهايي كه به بهانه پروژه هسته اي به ايران وارد مي شود از حد گذشته است و حكومت بايد براي خروج از اين بن بست اقدام كند»!

کیهان در این مورد می نویسد: نكته درخور توجهي كه احتمال وجود رابطه ميان اظهارات مضحك عبدالله نوري با كانون هاي بيروني را قوت مي بخشد، همین استدلال وي است كه دقيقا و بي كم و كاست با آرزوي بر باد رفته آمريكا و متحدانش نه فقط همخواني بلكه انطباق كامل دارد.

به نوشته این روزنامه ؛ اين اظهارات در حالي است كه مردم ايران با هر سليقه سياسي بارها بر ضرورت برخورداري ايران اسلامي از فناوري صلح آميز هسته اي تاكيد ورزيده اند كه از جمله آنها مي توان به حضور بي نظير و چند ده ميليوني مردم در حماسه بي نظير 22بهمن، انتخابات 12 اسفند و... اشاره كرد. اين حضور حماسي در حالي بود كه دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها، بي پرده و با بهره گيري از صدها رسانه مكتوب و ديداري و شنيداري اعلام كرده بودند مردم ايران از ادامه برنامه هسته اي كشورشان ناراضي هستند! و پيش بيني كرده بودند كه عدم حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند مي تواند نشان دهنده اين نارضايتي باشد! ولي بعد از حماسه هاي ياد شده به اشتباه محاسباتي خود اعتراف كردند و خانم هيلاري كلينتون در پاسخ به سوال خبرنگاران كه به اين تناقض ميان ادعاي آمريكا و واقعيات ايران اشاره كرده بودند، بي آن كه اصرار مردم بر برخورداري از فعاليت هسته اي را نفي كند- كه قابل نفي نبود- گفت؛ البته اكثر مردم ايران هنوز نمي دانند كه مسئولان كشورشان در پي توليد بمب هسته اي هستند و اگر از اين تصميم باخبر شوند از اصرار خود دست خواهند كشيد!
نظرات بینندگان