arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

چگونه استاد زبان ایده آل را انتخاب کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چگونه استاد زبان ایده آل را انتخاب کنیم؟

اساتید آنلاین زبان انگلیسی امروزه به لطف گسترش فناوری های ارتباط جمعی در حال رشد هستند و شما با تنها چند کلیک می توانید بهترین اساتید را پیدا کنید. هنگامی که اساتید آنلاین زبان انگلیسی به صورت روزانه در حال افزایش هستند افراد نگران هستند از چه طریقی باید ایده آل ترین استاد را برای فرایند یادگیری خود انتخاب کنند. آیا شبکه اجتماعی اینستاگرام مرجع مناسبی برای این امر به حساب می آید؟ در این پست امروز به بررسی بهترین منابع برای پیدا کردن یک استاد ایده آل نگاهی می اندازیم.

پرسش از دوستان و آشنایان

یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن یک استاد زبان انگلیسی پرسیدن از کسانی که است به آنها اعتماد کامل داریم و آن ها نیز کار با این اساتید را تجربه کرده اند. بدون شک اگر به اطراف خود نگاهی بیاندازیم کسانی را پیدا خواهیم کرد که حداقل یک مرتبه کلاس های آنلاین زبان انگلیسی را شرکت کرده و نظر های جالبی را نسبت به روش تدریس ، کتاب ها و برخورد اساتید دارند. بنابراین پیش از اینکه بخواهیم به دنبال یک استاد آنلاین زبان انگلیسی بگردیم بهتر است ابتدا از اطرفیان خود در مورد تجاربشان سوالاتی را بپرسیم.

بررسی گوگل و پیدا کردن نمونه ای از درس

امروزه ما برای انجام هر کاری دست به دامان گوگل می شویم ، این مسئله به حدی برای ما مهم است که گویا گوگل بخشی از زندگی شخصی و حرفه ای ما شده است. گوگل یکی از منابع عالی برای پیدا کردن اساتید آنلاین زبان انگلیسی به حساب می آید. شما می توانید با تایپ اسم اساتید مد نظر نه تنها نظرات افراد مختلف در مورد او را جستجو کنید بلکه قادر خواهید یکی از نمونه درس های آنها را نیز پیدا کرده و برآورد کنید که آیا این روش تدریس مناسب شما هست یا خیر. پیشنهاد می شود پیش از حضور در هر دوره ای ابتدا دمو آن کلاس را مشاهده کنید.  

چک کردن پست های ایسنتاگرامی

کمتر مدرس مشهور زبان انگلیسی ای وجود دارد که یک صفحه کاری مربوط به تدریس زبان انگلیسی نداشته باشد. شما با جستجوی نام اساتید زبان انگلیسی مد نظر می توانید با نحوه تدریس ، کتاب مد نظر و رفتار این اساتید بهتر آشنا شوید. تنها موردی که نسبت به صفحات اینستاگرام وجود دارد این است که شما نباید گول تعداد بالای دنبال کنندگان را بخورید ، برخی از اساتید به منظور بالا بردن رتبه خود در اینستاگرام با هزینه گزاف تلاش می کنند دنبال کنندگان زیادی را برای خود خریداری کنند.

پرسش از شاگردهای پیشین

همانطور که پیش از این به شما گفتیم سوال کردن در مورد عملکرد اساتید یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن استاد ایده آل زبان انگلیسی است. شما می توانید از طریق صفحات اینستاگرامی ، لینکداین و حتی گوگل با زبان آموزانی که تجربه شرکت در دوره های این اساتید را دارند ارتباط برقرار کرده و از تجربه آن ها با خبر شوید. نکته ای که باید نسبت به آن دقت کنید این است که تنها به دو یا سه فرد اعتماد نکنید و حتما حداقل از 5 نفر اطلاعات لازم را کسب کنید.

بررسی وب سایت

عامل بعدی ای که سبب می شود ما بتوانیم عملکرد اساتید آنلاین زبان انگلیسی را مورد بررسی قرار دهیم پست های آموزشی داخل وب سایت آن ها است. بدون شک هر استاد آنلاین زبان انگلیسی برای خود وب سایتی نیز طراحی کرده است که شما با ورود به وب سایت می توانید با روش تدریس ، مقالات و پشتیبانی او آشنا شوید. از این رو وب سایت یک استاد آنلاین منبع بسیار عالی برای سنجش او به حساب می آید.

کلینیک زبان رفیعی

دکتر حامد رفیعی از شناخته ترین استاید آنلاین زبان انگلیسی در داخل کشور به حساب می آید یکی از افرادی بود که تدریس آنلاین زبان انگلیسی را در ایران بنیان نهاد. این استاد برجسته که فعالیت خود را از سال 1394 در تلگرام آغاز کرد ، در طی چدین سال فعالیت بی دریغ خود توانسته است نزدیک به 38 هزار زبان آموز را در بحث یادگیری زبان انگلیسی یاری کند. وب سایت انگلیش کلینیک که دستاورد سالها تدریس این استاد برجسته است ، دوره های مختلفی را برگزار می کند که در زمره خود بی نظیر است. مهمترین عامل موفقیت و مزیت رقابتی این دوره ها نیز طراحی تمرین های مدون و بررسی آن ها توسط اساتید زبده کشور است که شما زبان آموزان را نسبت به مشکلات و اشتباهات خود با خبر کرده و کمک می کنند در یادگیری زبان انگلیسی عملکرد بهتری داشته باشید.

 

نظرات بینندگان