arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

نبرد شجاعانه پيرزن 101 ساله با سارق

پيرزن 101 ساله ساكن شمال سوئد پس از روبه‌رو شدن با يك دزد در منزل خود، چند بار با چوب به سر او زد تا بالاخره موفق شد دزد را بترساند و فراري دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پيرزن 101 ساله ساكن شمال سوئد پس از روبه‌رو شدن با يك دزد در منزل خود، چند بار با چوب به سر او زد تا بالاخره موفق شد دزد را بترساند و فراري دهد.
اين پيرزن شجاع كه در منزل تنها بود، پس از شنيدن صداي زنگ خانه در را گشود و فردي حدود 44 ساله كه خود را مامور پليس معرفي مي‌كرد، وارد خانه شد. پيرزن از اين ‌كه مرد بظاهر پليس هنگام وارد شدن، صندلي چرخدار او را هل داد، بسيار متعجب شد.

پيرزن متوجه شد كه فرد وارد شده به منزلش پليس نيست بلكه يك دزد در نقش پليس است، به همين دليل بلافاصله عصاي خود را برداشت و در حالي كه مي‌گفت واقعا فكر كردي مي‌تواني يك پيرزن 100 ساله را به قتل برساني، چندين ضربه به سر دزد وارد كرد.

سپس او را با عصا به طرف ديوار هل داد و چند بار عصايش را در هوا چرخاند. در همين زمان همسايه‌اي كه از سروصداي داخل خانه مشكوك شده بود، در را باز كرد و سارق ناشي و كتك خورده متواري شد.

به نوشته روزنامه محلي لوكال، گفته مي‌شود مرد سارق تاكنون به همين شيوه از 16 منزل متعلق به 14 قرباني بالاي 90 سال دزدي كرده است، اما وي پس از دستگيري تمام اتهاماتش را رد كرد.
نظرات بینندگان