arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹

اگر‌ دخالت نکنند، استقلال هم می تواند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا مردمی: استقلال در اولین مسابقه اش در لیگ بیستم موفق ظاهر شده و توانست مس رفسنجان‌را با‌ دو گل از پیش رو بردار‌د.

شاگردان محمود فکری در یک بازی برتر توانستند این حریف تازه از لیگ یک آمده را شکست داده تا پس از سالها با پیروزی به استقبال فصل بروند. این برد امیدوار کننده برای هواداران آبی به سان کور سوی امیدی برای شکست طلسم ناکامی و رسیدن به عنوان قهرمانی در پایان فصل بود اما تجربه تلخ چند فصل اخیر نگرانی آنها برای دوباره در هم پیچیده شدن طومار تیم شان توسط عوامل غیر فوتبالی همچنان وجود دارد!

آبی ها در چند فصل اخیر علیرغم شروع نا موفق این شانس را داشته اند که به مرور زمان راه درست را پیدا کرده و در قامت یک‌مدعی ظاهر شوند اما هربار به این مهم نزدیک شده اند ‌به واسطه مدیران خود به حاشیه رانده شده اند. مدیرانی که توسط وزیر انتخاب شده و به استقلال تحمیل می‌شوند!

نگاه شخص وزیر به این دو باشگاه شائبه برانگیز بوده و هر آنقدر که در عزل و نصب مدیران پرسپولیس با دقت و سریع بوده در‌مقابل رفتاری منفعلانه و بی تفاوت در قبال فجایع رخ داده از سوی مدیران استقلال داشته است. نمونه آن مدارای بیش از حد با مدیران نا کارآمدی مثل فتحی، خلیل زاده و سعادتمند بود در حالیکه انصاری فر و رسول پناه با اولین اشتباه برکنار شدند.

انتخاب مدیر‌کل حراست برای پرسپولیس و انتصاب عجیب و‌ مجدد او به عنوان سرپرست حراست وزارت ورزش‌ هم نشان از نکته ویژه وزیر به پرسپولیس دارد. با همه این تفاصیل استقلال با همین وضعیت هم این توان را دارد تا به ناکامی های خود پایان بخشد لکن به شرط آنکه مراقب دسیسه چینی های دشمنان دوست نما باشد. همان ها که برای خدمت می آیند اما جز خیانت و‌ چوب لای چرخ گذاشتن کاری نمی کنند.

نظرات بینندگان