arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱

نظافتچی هتل سارق عابر بانک از آب در آمد

رئیس پلیس فتا کیش از دستگیری نظافتچی یک هتل در جزیره کیش خبر داد که از حساب عابر بانک یکی از مشتریان سرقت و برای خود کارت شارژ تهیه می کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سروان دالوند گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب شخصی وی ماموران بلافاصله اقدامات خود را برای شناسایی ابعاد مختلف موضوع آغاز کردند که در تحقیقات اولیه و بنا بر اظهارات شاکی مشخص شدکه شاکی چندی پیش در یکی از هتل های کیش اقامت داشته و در حین این مدت از طریق دستگاه های pos خرید انجام داده و در تمامی موارد کارت و رمز را در اختیار فروشنده قرار داده است.

وی اظهار داشت: طی بررسی های انجام گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شدکه مبلغ برداشت شده صرف خرید کارت شارژ تلفن شده است که در نهایت متهم شناسایی و مشخص شد که وی مسئول نظافت اتاق مهمانان است.

دالوند بیان کرد: هنگامی که شاکی از اتاق خارج می شد نظافتچی به بهانه نظافت وارد اتاق شده و کارت ها را برداشته و رمز کارت ها را که در کنار کارت بوده یادداشت می کرده است.

وی هشدار داد: با وجود هشدارهای پلیس در این موارد، گاهاً دیده می شود که افراد به دلیل سهل انگاری دچار اینگونه مشکلات می شوند. لذا شهروندان بایستی با هوشیاری رمز کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و نیز رمز را در جایی که قابل دسترسی دیگران باشد، یادداشت نکنید و حتی الامکان آن را به خاطر بسپارید و از نوشتن آن خودداری کنند.
نظرات بینندگان