arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۱

چه کسی نقش استیو جابز را بازی می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«آشتون كوتچر»، بازيگر هاليوودي نقش «استيو جابز»، نابغه‌ي دنياي فناوري و از بنيان‌گذاران شركت «اپل» را بازي خواهد كرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، انجمن فيلم «مارك هولم» اعلام كرد، پروژه‌ي فيلم زندگي «استيو جابز»، از موسسان كمپاني اپل با نقش‌آفريني «آشتون كوتچر» مقابل دوربين خواهد رفت.

«كوتچر» كه شباهت بسياري به استيو جابز دارد، پيش از اين در سريال تلويزيوني «دو نفر و نصفي» بازي كرده بود و البته براي بازي در نقش‌هاي كمدي شهرت فراواني دارد. وي سابقه‌ي حضور در درام‌هاي معروفي چون «اثر پروانه‌اي» را در كارنامه سينمايي‌اش دارد.

به گزارش ورايتي، اين پروژه‌ي فيلم درحالي به زودي كليد خواهد خورد كه كمپاني سوني پائيز گذشته تنها چند روز پس از درگذشت استيو جابز اعلام كرد، فيلمي براساس كتاب شرح‌حال «والتر ايساكسون» درباره‌ي زندگي اين شخصيت معروف خواهد ساخت.

در پروژه‌ي فيلم كمپاني سوني «جورج كلوني»، بازيگر سرشناس هاليوود نقش «استيو جابز» را بازي خواهد كرد. «آرون سوركين» كه با نگارش فيلم‌نامه‌ي «شبكه اجتماعي» برنده‌ي جايزه اسكار شد، فيلم‌نامه‌ي اين پروژه‌ي را خواهد نوشت.

«استيو جابز» در زمان مديريت 14 ساله بر كمپاني اپل با معرفي محصولاتي مانند آي‌پد، آيفون و تبلت آي‌پد، اپل را به يکي از موفق‌ترين شرکت‌ها در زمينه تکنولوژي تبديل کرد. وي را نه تنها به دليل نوآوري‌ها و مهارت‌هاي بازاريابي تحسين مي‌کردند، بلکه او را يکي از شخصيت‌هايي مي‌دانند که با پيوند زدن هنر و تکنولوژي چهره محصولات کامپيوتري را دگرگون کرد.
نظرات بینندگان