arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات سرگردان در فضای وب تاریک تا گروه های خطرناک فیس بوکی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

شاید تا به حال نام وب تاریک یا دارک وب را شنیده باشید، فضایی وسیع و بی انتها از فعالیت های سایبری مخفی که عمدتا در اختیار گروه های خلافکار قرار دارد. اما نگرانی اصلی در مورد وب تاریک سوء استفاده از اطلاعات کاربران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران نوعی بازوی روباتیک طراحی کرده اند که کاربر را تبدیل به هشت پا می کنند. اگرچه این یک استعاره است اما به طور عملی کار می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نقشه گوگل که پیش از این نیز برخی ویژگی های "ویز" را کپی برداری کرده بوده این بار نیز در جدیدترین به روزرسانی خود برخی ویژگی های ترافیکی ویز را تقلید کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی گزارش های تکان دهنده نشان می دهد که گروه هایی که خدمات فیشینگ ارائه می کنند آزادانه در فیس بوک کار می کنند و به کاربران خدمات ارائه  می کنند. این خدمات شامل  فروش حجم بالایی ازاطلاعات هک شد به هزاران نفر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از کاربران آیفون با یک مشکل عجیب و غیرقابل تحمل رو به رو شده اند. آن ها معتقدند باتری آیفونشان پس از نصب iOS 12.2  سریعتر به اتمام می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

هوش مصنوعی در بسیاری از جنبه های زندگی افراد نفوذ کرده است. اما جالب است بدانید هوش مصنوعی حتی در رستوران های فست فودی هم نفوذ کرده و قرار است به زودی شاهد شاهکاری از مک دونالد باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان