arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اوضاع آشفته فیسبوک تا تشدید تنشهای روباتیک چین و ایالات متحده

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مارک زاکربرگ می گوید شریل سندبرگ از مدیران ارشد فیسبوک را برای ماجرای کمبریج آنالیتیکا سرزنش می کند. بنابراین به نظر می رسد سندبرگ باید نگران شغل خود باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از کاربران وبسایت گروه خودروسازی تسلا، به نام دانیل الف گزارش کرده که بدون هیچ دلیل خاصی و بی واسطه به 1.5 میلیون حساب کاربری تسلا دسترسی پیدا کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

چالش روباتیک بین چین وایالات متحده موضوعی عجیب و جدید نیست. اما به نظر می رسد فاز جدیدی از این چالش در راه است. درواقع ایالات متحده برنامه ای ویژه برای بخش صادرات دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 فیسبوک و اینستاگرام باز هم از دسترس خارج شدند. طی هفته های اخیر این نخستین بار نیست که اینستاگرام و فیسبوک با مشکلاتی مواجه می شوند و کاربران نمی توانند به حسابهای خود وارد شده یا به سهولت کار کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهشگران سایبری معتقدند که گروهی از هکرهای روس تبار نوعی ابزار هک طراحی کرده اند که به طور اختصاصی کامپیوترهای آمریکایی و اروپایی را هدف می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم پخش موسیقی جدید و جذاب VT-E  یکی از برترین سیستمهای پخش موسیقی است که برای علاقه مندان به سیستمهای قدیمی بسیار نوستالژیک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اسنپ چت از عینک جدید خود به زودی رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارشها این عینک 2 دوربینه 350 دلار قیمت خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شارژری جدید و وایرلس ویژه آیفونی ها معرفی شد . شارژر"Native Union" که به راحتی با تلفن همراه هوشمند کاربر همگام می شود و به سرعت برترین کیفیت شارژ را در اختیارش می گذارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان