پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تا به حال دقت کرده اید که برخی از افراد در محل کار محبوب تر و موفق تر هستند به نظر شما رمز موفقیت این افراد چیست و چرا می توانند جلسات کاری را به نفع خود تغییر دهند؟
به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، گاهی می توان با چند راهکار رفتاری ساده در محل کار به فردی مقتدر و در عین حال محبوب و مهم تبدیل شد:
_اطلاعات شغلی خود را به روز کنید
_خوش مشرب ولی مودب باشید
_به حقوق همکاران خود احترام بگذارید
_پشت همکاران خود بایستید
_با دانش صحبت کنید
_به ظاهر خود اهمیت دهید
_منظم سر کار حاضر شوید
_به کار گروهی احترام بگذارید
_برنامه ریزی و جدول کاری داشته باشید
_به همکاران جدید خود مشاوره دهید
_به همکاران قدیمی احترام بگذارید