arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جایزه گوگل به یک نوجوان هکر تا اعتراض ها به پیام رسان کودکان فیسبوک

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

سیستم اپل کار پلی هم اکنون در بیش از 400 خودروی مختلف ارائه می شود. موضوعی که می تواند برای شرکت اپل یک موفقیت بزرگ تلقی شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهشگران دانشگاه ایلینوی نوعی ربات هوشمند طراحی کرده اند که می تواند تمامی علف های هرز را شناسایی و نابود کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل  به یک نوجوان اوروگوئه ای که یک باگ امنیتی را در برنامه های این شرکت کشف کرده است، 36 هزار دلار جایزه نقدی پرداخت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مالک جدید اوبر در بخش جنوب شرقی آسیا آماده ارائه خدمات غذایی است. این ایده با هدف ارائه غذای گرم به مشتریان در دست بررسی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک هکر جوان و 26 ساله که به سبب فروش اطلاعات مشتریان اوبر و "اسدا"  در وب سایت های مختلف تحت محاکمه قرار داشت با حکم 10 سال زندان رو به رو شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از فعالان حقوق کودکان خواستار پایان فعالیت برنامه چت فیسبوک برای کودکان زیر 13 سال شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

  شارژر بی سیم " لگراند" نوعی شارژر عالی برای کاربرانی است که مایلند به سرعت و بدون نیاز به سیم موبایل های خود را شارژ کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

چمدان هوشمند و چندکاره موسوم به "Incase ProConnected" یکی از جذاب ترین ایده های دنیای امروز و سفر است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان