arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

سامسونگ قیمت نوت 9 را اعلام کرد / واکنش بازار چیست؟

شرکت سامسونگ  اطلاعات جدیدی در خصوص قیمت و مشخصات نوت 9 منتشر کرد . این در شرایطی است که تا عرضه این محصول به بازارهای جهانی مدت زمان زیادی باقی نمانده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت سامسونگ  اطلاعات جدیدی در خصوص قیمت و مشخصات نوت 9 منتشر کرد. این در شرایطی است که تا عرضه این محصول به بازارهای جهانی مدت زمان زیادی باقی نمانده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، سامسونگ  تنها ساعاتی پیش از ورود نوت 9 به بازار فناوری مشخصاتی جدید از این محصول رونمایی کرد.

مشخصاتی که احتمال می رود با هدف جلب نظر مثبت کاربران و تشویق آنان به خرید این محصول انجام شده است. بر اساس گزارش ها قرار است این لپ تاپ های جذاب با قیمت پایه 1300 دلار به فروش برسند .

از دیگر مشخصات مهم این لپ تاپ می توان به صفحه نمایش 13.3  اینچی اشاره کرد . باتری ۷۵ واتی ۶ سلولی در مدل های جدید سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است و افزون بر این ها این محصول توسط نسل هشتم پردازنده‌های اینتل  پشتیبانی می شود . این دستگاه تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD را پشتیبانی می کند . گرچه این موضوع در خصوص نسخه بدون قلم صدق نمی کند و این نسخه می تواند تا یک ترا بایت حافظه داشته باشد .

بر اساس گزارش های تکمیلی ، مدل نوت بوک ۹ پن با صفحه نمایش ۱۳ اینچی، ۱۳۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. نسخه بدون قلم با پردازنده Core i5 با برچسب قیمت ۱۱۹۹ دلار و مدل Core i7 به قیمت ۱۲۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. نوت بوک ۹ با نمایشگر ۱۵ اینچی از قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار شروع خواهد شد و ارزان‌ترین محصول یعنی نوت بوک ۷، ۸۹۹ دلار قیمت دارد.

با توجه به این اطلاعات و تنوع محصولات سامسونگ احتمال می رود این شرکت در بازار نیز موفق ظاهر شود .

نظرات بینندگان