arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۶

واکنش مدیرمسئول جوان به تجمع مشهد: در دولت هاشمی هم مردم رفتاری مشابه داشتند

عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان در واکنش به اظهارات معاون اول رییس جمهور نوشت: متاسفانه جناب جهانگیری در اولین موضع گیری اش در باره اعتراضات دیروز آن را توطئه رقیب علیه دولت توصیف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان در واکنش به اظهارات معاون اول رییس جمهور درباره تجمع اعتراضی مشهد نوشت: متاسفانه جناب جهانگیری در اولین موضع گیری اش در باره اعتراضات دیروز آن را توطئه رقیب علیه دولت توصیف کرد.

این برداشت اولین آسیب اش این است که به جای توجه به مطالبه مردم به دنبال توطئه گر در درون نظام بگردند.

حتماً و قطعا نیروهای مومن به انقلاب علیرغم اختلاف نظر با دولت کارآمدی آن را کارآمدی نظام جمهوری اسلامی می دانند و اگر ببینند بدان افتخار می کنند.

نیروهای انقلاب حتی یک بار نیز مردم را علیه دولت یا قوای دیگر به میدان نیاورده اند زیرا نظام برای آنان حکم مادر و فرزند را دارد.اگر دولت اینگونه که جهانگیری تحلیل می کند به مساله نگاه کند نه تنها مساله ای حل نخواهند شد که باید بیشتر نگران شد. 

سئوالی که ذهن را درگیر می کند اینکه چرا در زمان این دولت که شبیه ترین دولت به دولت هاشمی است مردم رفتاری مشابه آن سالها دارند؟

چرا در زمان خاتمی واحمدی نژاد اینگونه نبود؟
شاید اشتراک سیاست نئولیبرالیسم دو دولت روحانی و هاشمی سبب آن باشد همان سیاستی که در آمریکای لاتین چندین دولت را سرنگون کرد.

برچسب ها: گنجی
نظرات بینندگان