arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶

ارسال پول به امارات، راحت تر از ارسال یک پیام

صرافی ستاره سهیل، به عنوان اولین صرافی مدرن در ایران، با تکیه بر زیرساخت‌های مدرن و آنلاینی که ایجاد کرده، خیلی سریع و بی دردسر، حتی کمترین مبلغ حواله درهم را برای شما انجام می‌دهد. کافی است برای حواله به امارات، ثبت سفارش کنید تا مبلغ مورد نظر شما خیلی زود به حساب فرد مورد نظر در امارت متحده عربی واریز شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارسال پول به امارات، راحت تر از ارسال یک پیام

ارسال پول به امارات متحده عربی در قالب حواله درهم یکی از نیازهای این سال‌های اخیر هموطنانی‌ است که به هر دلیلی، مثل اقامت یکی از اعضای خانواده یا نزدیکانشان در این کشور یا تحصیل در شهرهایی مثل دبی، نیاز دارند تا به حساب‌های بانکی افراد در این کشور پول واریز کنند.

تعدادی از تاجران ایرانی‌، سال‌ها است رابطه اقتصادی تنگاتنگی با امارات متحده عربی دارند و همیشه به خدمات مطمئن و سریع ارسال و دریافت پول از این کشور نیاز دارند. صرافی های سنتی زیادی هستند که در دبی یا ابوظبی نمایندگی دارند و شما می‌توانید با کمک آن‌ها انتقال پول خود را انجام دهید. اما بسیاری از این روش‌ها زمان ‌بر هستند و کارمزد بالایی دارند یا برای حواله ارزی، یک حداقل مبلغ در نظر می‌گیرند که این می‌تواند به ایجاد موانع و محدودیت‌هایی منجر شود.

صرافی ستاره سهیل، به عنوان اولین صرافی مدرن در ایران، با تکیه بر زیرساخت‌های مدرن و آنلاینی که ایجاد کرده، خیلی سریع و بی دردسر، حتی کمترین مبلغ حواله درهم را برای شما انجام می‌دهد. کافی است برای حواله به امارات، ثبت سفارش کنید تا مبلغ مورد نظر شما خیلی زود به حساب فرد مورد نظر در امارت متحده عربی واریز شود.

روش‌های ارسال پول به امارات

ارسال پول به امارات با استفاده از خدمات صرافی ستاره سهیل خیلی راحت و بدون دردسر انجام می‌شود. برخلاف صرافی های دیگر، خدمات حواله درهم یا هر نوع حواله ارزی دیگر در صرافی ستاره سهیل، به هیچ عنوان بر پایه یک روش قرار داده نشده است. هرگاه ارسال پول به امارات با استفاده از یک روش به صرفه نباشد یا زمان رسیدن پول به مقصد برای شما منطقی نباشد، راه دیگری از طرف صرافی ستاره سهیل به شما پیشنهاد می‌شود. در ادامه روش‌های مختلف ارسال حواله درهم به امارات را با هم بررسی می‌کنیم.

حواله سوئیفت به امارات

شما می‌توانید از ایران به حساب ارزی هر شخص حقوقی یا حقیقی، هر چقدر که مایل هستید درهم ارسال کنید. حواله سوئیفت یک حواله بین بانکی و بسیار مطمئن است.

به گزارش ویرلن؛ ضریب اطمینان در انجام این حواله به قدری بالا است که حتی اگر اشتباهی هم در مشخصات دریافت کننده وجود داشته باشد، مبلغ حواله به حساب مبدا باز می‌گردد و از این رو، هیچ جای نگرانی نیست. تا به حال گزارشی درباره عدم دریافت پول در مقصد با این روش اعلام نشده است. به همین خاطر، می‌توان از این گزینه به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حواله درهم به امارات نام برد. در صورتی که تمایل دارید برای حواله درهم به امارات از سیستم حواله ارزی سوئیفت استفاده کنید، می‌توانید با مراجعه به صرافی ستاره سهیل و ثبت سفارش برای حواله خرد یا مبالغ بالا، در کوتاه‌ترین زمان ممکن میزان درهم مورد نیاز خود را به حساب شخص یا شرکت در امارات واریز کنید.

وسترن یونیون

اگر شخصی که می‌خواهید برای او در امارات پول بفرستید، حساب بانکی ارزی ندارد یا می‌خواهید پول خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می‌کنید به دستش برسد، اصلا نگران نباشید. کافی است با استفاده از خدمات ارسال پول وسترن یونیون، در عرض چند ساعت هر مبلغ درهم را که خواستید به شخص مورد نظرتان برسانید. وسترن یونیون، یک سیستم انتقال پول سراسری در دنیا است که با روش‌های مطمئن و بسیار سریع، هر مبلغ ارز را در یکی از نمایندگی‌های آن برای هر شخصی می‌توانید ارسال کنید. وسترن یونیون در ایران نمایندگی ندارد اما صرافی ستاره سهیل، با تجربه‌های موفق بسیار و برخورداری از امکانات لازم، این نوع حواله را همین امروز هم برای شما انجام می‌دهد. کافی است با در دست داشتن مشخصات فردی گیرنده پول، به دفتر صرافی مراجعه کنید و هر مبلغ پول را که خواستید برای او بفرستید. همان لحظه، شخص گیرنده می‌تواند به یکی از نمایندگی‌های وسترن یونیون در امارات مراجعه کند و با نشان دادن پاسپورت و اعلام کد MCTN code که شما هنگام واریز از کارشناسان صرافی ستاره سهیل دریافت کرده‌اید، همان مبلغ ارز را در امارات تحویل بگیرد.

دریافت پول از امارات

برای دریافت پول از امارات هم تمام این روش‌ها امکان پذیر است. صرافی ستاره سهیل، هر مبلغ حواله بانکی سوییفت، وسترن یونیون و حواله نقدی که از کشور امارات برای شما ارسال شده باشد را، در کمتر از چند ساعت به شما تحویل می‌دهد. تنها کافی است اطلاعات دریافت مبلغ را از کارکنان این صرافی دریافت کنید و به فردی که قصد واریز پول دارد، ارسال کنید. به این ترتیب شما دیگر هیچ مشکلی برای دریافت پول از امارات هم نخواهید داشت.