arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶

رئیس پلیس راه مازندران: تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران عادی و روان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و وضعیت جوی نیز آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و وضعیت جوی نیز آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، افزود: تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس سفری ایمن و بدون خطر را برای رانندگان رقم می‌زند، خاطرنشان کرد: پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، رعایت سرعت مطمئنه،پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی به‌ویژه در روزهای بارانی از توصیه‌های پلیس است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

قدمی ادامه داد: موضوع دیگر بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان ضروری است و در صورت بروز تصادف و حادثه توجه به این مهم از صدمات بیشتر جلوگیری می‌کند.

وی در مورد انسداد شبانه محور کندوان، تصریح کرد: محورهای کندوان از ساعت 21:30 تا 5 بامداد روزهای شنبه، یک‌شنبه،دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته مسدود اعلام شده و این محدودیت تا 10 آذر ماه امسال ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نظرات بینندگان