arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶

شمارش معکوس برای ستاره‌های بدون تیم‌ها؛ فقط 80 ساعت فرصت دارید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به پایان فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم و هنوز برخی بازیکنان بلاتکلیف هستند.

به گزارش ایلنا، تنها 72 ساعت به پایان پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران باقی مانده و هنوز برخی از بازیکنان تیم فصل آینده‌شان مشخص نیست. نکته جالب در این میان حضور دو بازیکن ملی‌پوش در این فهرست است که شایعاتی در مورد حضورشان در لیگ ایران هم شنیده می‌شود. به هر حال خطر بیرون نشستن بازیکنان زیر را تهدید می‌کند.

اشکان دژاگه:

از تیم اصلی وولفسبورگ به تیم دومش منتقل شده و این نشان از عدم علاقه باشگاه آلمانی به حفظ این بازیکن است. دژاگه مذاکراتی با چند باشگاه داشته ولی به توافق نرسیده است. صحبت از پیوستن او به پرسپولیس هم مطرح بود که فعلاً تکذیب شده است. باید دید کاپیتان تیم ملی در نهایت تیمی پیدا خواهد کرد یا باید از بیرون نظاره‌گر باشد.

 

علی کریمی:

در ترکیب اصلی دیناموزاگرب جایی ندارد و این باشگاه تمایل دارد او را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد ولی تا کنون مقصد کریمی مشخص نیست.  سپاهان علاقه زیادی به بازگرداندن کریمی دارد ولی این بازیکن هنوز جواب قطعی در این مورد نداده و ساعات پایانی فرصت خودش برای این کار را سپری می‌کند.

 

وحید طالب‌لو:

عملکرد خوبی در فولاد خوزستان داشت ولی در فصل جدید جایی در تفکرات سرمربی تیم ندارد و بالاجبار جمع بازیکنان این تیم را ترک کرده است. طالب‌لو در حال حاضر خارج از ایران است و به گفته خودش احتمالا تا نیم فصل تیم نخواهد گرفت.

 

حنیف عمران‌زاده:

هر روز به یک تیم وصل می‌شد ولی در نهایت تکذیب می‌شد که آخرینش ماشین‌سازی تبریز بود. مدافع با تجربه سابق استقلال هنوز تیمی ندارد و در خطر بیرون نشستن تا نیم فصل قرار گرفته است.

 

ابراهیم شکوری:

فصل گذشته عضو سایپا بود ولی در فصل جدید جایی در این تیم ندارد و با تیم دیگری هم هنوز به توافق نرسیده است.

مهرداد کفشگری:

هافبک سابق پرسپولیس که در فصل گذشته در پدیده حضور یافته بود، اکنون مقصدی برای خود انتخاب نکرده و او نیز در ساعات پایانی نقل و انتقالات به دنبال تیمی برای ادامه فوتبالش است.

وحید طالب لو:

دروازه‌بان سابق استقلال نیز بعد از یک فصل حضور در فولاد خوزستان، اکنون راهی ینگه دنیا شده و بدون تیم است. این در شرایطی است که هنوز مقصد و تصمیم او برای ادامه فوتبال یا خداحافظی نامشخص است.

نظرات بینندگان