arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

جمالی: تاکنون شکایتی از نماینده حاشیه‌ساز در فرودگاه ارسال نشده است / بررسی پرونده‌های شکایت قوه‌قضاییه از صادقی در هیات نظارت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: فردا پرونده‌های شکایت قوه‌قضاییه از محمود صادقی نماینده تهران در این هیات بررسی می‌شود.

به گزارش انتخاب، محمدجواد جمالی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه اگر تعداد اعضا به حد نصاب برسد فردا (چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه) جلسه هیات نظارت برگزار می‌شود، گفت: تاکنون در رابطه با بحث سلفی نمایندگان مجلس پرونده‌ای به این هیات ارسال نشده است.

جمالی با بیان اینکه احتمال بسیار یکی از پرونده‌های مورد بررسی پرونده شکایت‌های قوه قضاییه از محمود صادقی نماینده مردم تهران است، اظهار داشت: برخی قضات از آقای صادقی شکایت کرده‌اند و چند پرونده درباره وی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال شده است.

وی همچنین با اشاره به موضوع برخورد و دعوای کرمی نماینده بیجار با یکی از مأمور راهنمایی‌ و رانندگی هم گفت: هنوز پرونده‌ای در این مورد به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال نشده است.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خاطرنشان کرد: در صورت شکایات ناجا شاکی پرونده خواهد بود و قطعاً بعد از ارسال این پرونده باید اظهارات کرمی، مدارک و مستندات بررسی شود.
نظرات بینندگان