arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۶

سردار سلامی: هجمه‌ها علیه سپاه بسیار پیش پا افتاده است/ سپاه عادت دارد به مسائل کوچک نگاه نکند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هجمه‌ها علیه سپاه از نظر ما موضوعات بسیار پیش پا افتاده و ناچیز است و ما به آن‌ها توجهی نمی‌کنیم چرا که آن‌ها را مانعی برای حرکت خود نمی‌بینیم.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس،‌ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه سومین همایش راهیان نور (تجلی اخلاص) با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه سپاه در جمع خبرنگاران گفت: معمولا هر وقت سپاه قدرتمند عمل می‌کند و از منافع ملت و انقلاب در مقابل قدرت‌های بزرگ دفاع می‌کند مورد هجمه‌ استکبار جهانی و امتداد داخلی آن قرار می‌گیرد. این یک واقعیت است که جریان دارد و تمام شدنی هم نیست.

سلامی تاکید کرد: سپاه خود را در میدان بزرگ تقابل با دشمنان می‌بیند و استقامت و تدبیر جهت عبور از این مسائل را دارد. ما به راه خود که همان ساختن یک قدرت نفوذناپذیر و شکست ناپذیر برای جامعه اسلامی است، ادامه می‌دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: راه ما دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان اسلام و گرفتن حق آنان از سلطه‌گران است. مسیرمان برای پیشرفت کشور به سمت قله‌های بزرگ ادامه دارد.

وی افزود: این هجمه‌ها علیه سپاه از نظر ما موضوعات بسیار پیش پا افتاده و ناچیز است و ما به آن‌ها توجهی نمی‌کنیم چرا که آن‌ها را مانعی برای حرکت خود نمی‌بینیم. اساسا سپاه عادت دارد به مسائل کوچک نگاه نکند.
نظرات بینندگان