arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

300 هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 300 هزار فلسطینی، سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در میان تدابیر امنیتی نظامیان رژیم اشغالگر قدس، در مسجد الاقصی اقامه کردند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، شیخ «عزام الخطیب» مدیر کل اداره اوقاف اسلامی در قدس گفت: بیش از 300 هزار شهروند فلسطینی امروز در سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی حضور یافتند.
 
این در حالی است که هزاران فلسطینی دیگر در پی تدابیر امنیتی نظامیان اسرائیلی از ورود به مسجد الاقصی باز ماندند.
وی افزود، از شامگاه روز گذشته، ده ها هزار تن فلسطینی از سراسر سرزمین اشغالی سعی کردند خود را برای حضور در نماز جمعه، به مسجد الاقصی برسانند.
 
شیخ «اسماعیل نواهضه» خطیب مسجد الاقصی نیز ضمن خوش آمدگویی به فلسطینی هایی که با وجود تدابیر شدید نظامیان اسرائیلی خود را به مسجد الاقصی رساندند، گفت: از سراسر سرزمین فلسطین آمدید تا بگویید که قدس و مسجد الاقصی از آنِ ما است.
نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر شدید امنیتی را برای ورود و خروج نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی وضع کرده اند.
 
نیروهای امنیتی اسرائیل بار دیگر اجازه ندادند که مردان فلسطینی زیر 40 سال که از کرانه باختری برای حضور در نماز می آیند، وارد قدس شوند.
رژیم صهیونیستی هر جمعه تنها به تعداد محدودی از فلسطینیان اجازه شرکت در نماز جمعه در مسجد الاقصی می دهد . شرایط شرکت در نماز جمعه داشتن سن بالای 50 سال است.
نظرات بینندگان