arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶

غیب‌پرور: اگر مسئولان قدردان برکت انقلاب نباشند، بدون‌شک به عذاب الهی دچار می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هرجای این کشور که برویم برکت اسلام و انقلاب وجود دارد و اگر مسئولان قدردان آن نباشند، شک نکنید که به عذاب الهی دچار می‌شوند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در دیدار با خانواده یکی از شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: برکت زندگی ما این است که به منزل خانواده شهدا بیاییم و از این دیدارها لذت معنوی ببریم و ان‌شاءالله با دست پر برگردیم.  
 
وی با بیان اینکه خداوند، شهدا را بی‌حکمت انتخاب نمی‌کند، گفت: شهدا انسان‌های محکمی هستند که از وصف آنان عاجزیم.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: خداوند با باز کردن راه جبهه دفاع از حرم، ما را امتحان دوباره‌ای کرد و ثابت شد ریشه این انقلاب قرص و محکم است و مدافعان انقلاب اسلامی، حتی کسانی که دوران جنگ را ندیده‌اند با تمام وجود پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.
 
غیب پرور ادامه داد: هرجای این کشور که برویم شاهد دلاورمردی‌های شهدا و خانواده‌هایشان هستیم که همه به برکت اسلام و انقلاب است، بنابراین اگر مسئولان قدردان نباشند، شک نکنید که به عذاب الهی دچار می‌شوند.
 
وی افزود: اگر کسانی که در جمهوری اسلامی مسئولیتی ریز یا کلان را عهده‌دار شدند شهدا را باور نکنند و در حفظ خون مطهر شهدا اقدام نکنند، اهل عذاب و آتش هستند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مهمترین کار در تداوم راه شهدا تبعیت از ولی‌ فقیه و انقلابی عمل کردن است، گفت: اگر بخواهیم راه شهدا را حفظ کنیم و استمرار ببخشیم و دین خود را ادا کنیم ناگزیر باید مطیع و انقلابی عمل کنیم.
 
وی در پایان با بیان اینکه شهید به خودی خود به این درجه نمی‌رسد، اظهار کرد: اگر شیر پاک مادر و اگر لقمه حلال پدر نباشد شهدا به این درجه نخواهند رسید. بنابراین شهدا به‌یقین پرورش‌یافته خانواده‌های اسلامی هستند.
نظرات بینندگان