arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

مخالفت اکثر آمریکایی ها با سیاست های ترامپ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تازه‌ترین نتایج نظرسنجی سی ان ان/او آر سی حاکی از آن است که اکثر مردم آمریکا با سیاست‌های «دونالد ترامپ» در قبال مهاجران مخالفند.

به گزارش انتخاب، طبق نتایج نظرسنجی جدید «سی ان ان/او آر سی»، مردم آمریکا با اولویت‌های مهاجرتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا مخالفند و تقریباً دو سوم از آنها می‌گویند ترجیح می‌دهند به جای آنکه مهاجران غیرقانونی اخراج شوند، یک روند به سوی تبدیل شدن به مهاجران قانونی را طی کنند.
 
بنا بر گزارش  شبکه «سی ان ان»، ترامپ امنیت مرزها را از زمان آغاز به کار ریاست‌جمهوری‌اش تشدید بخشیده است و قوانین مربوط به مهاجرت به آمریکا را نیز سخت‌تر کرده است.
 
با اینحال نظرسنجی سی ان ان/او آر سی که روز جمعه منتشر شده است، نشان می‌دهد که مردم آمریکا با سیاست‌های ترامپ در خصوص مهاجران مخالفند.
 
60 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی تأکید داشتند که اولویت برتر دولت در رویارویی با مهاجران غیرقانونی می‌بایست ایجاد طرحی باشد که به افرادی که در آمریکا به صورت غیرقانونی مستقر هستند و دارای شغل هستند، روند تبدیل شدن به ساکنان قانونی آمریکا را طی کنند.
 
رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده است که سیاست‌هایش در قبال مهاجران با هدف از بین بردن مجرمان است.
 
این نظرسنجی همچنین نشان داد که در مجموع 58 درصد از آمریکایی‌ها نگرانند که تلاش برای مهاجران غیرقانونی موجب شود افرادی که جرایم جدی نیز مرتکب نشده‌اند نیز اخراج شوند.
 
طبق این نظرسنجی، 7 نفر از هر 10 شرکت‌کننده در نظرسنجی می‌گویند که دولت آمریکا نباید تمامی مهاجرانی را که به صورت غیرقانونی در آمریکا زندگی می‌کنند، اخراج کند.
 
نظرسنجی فوق از یکهزار و 25 فرد آمریکایی بزرگسال از طریق خط تلفن در بین بازه اول تا چهارم ماه مارس نظرسنجی کرده است و درصد خطای این نظرسنجی مثبت و منفی 3 درصد بوده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان