arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵

پسر تهرانی به سه دوست تجاوز کرد/ آزار و اذیت و فیلمبرداری از دخترانی که برای کمک رفته بودند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پسر تحصیلکرده که سه دخترجوان را به تله‌اش کشانده و آنها را مورد تجاوز قرار داده بود، در نخستین جلسه محاکمه‌اش منکر این اتهام شد. این سه دوست برای نجات یکدیگر به خانه پسر دانشجو رفته بودند، اما با تهدیدهای وی مورد تجاوز قرار گرفتند.
راز این پرونده با شکایت سومین دوست که به او تجاوز شده بود، فاش شد. اوایل‌ سال ٩۴ این زن جوان سراسیمه به پلیس مراجعه کرد و به مأموران گفت: «چند روز پیش دونفر از دوستان صمیمی‌ام به نام‌های سمیرا و رویا درحالی که به‌ شدت ناراحت بودند، پیش من آمدند و خواستند که به آنها کمک کنم. سمیرا گفت: چند وقت پیش با پسری آشنا شده که این پسر به‌ شدت برای او مزاحمت ایجاد کرده تا جایی که سمیرا مجبور به جدایی از شوهرش شده است. با این حال، آن پسر دست از مزاحمت‌هایش برنداشته است تا این‌که درنهایت سمیرا به اصرار آن پسر سر قرار رفت ولی مورد آزار و اذیت او قرار گرفت. سمیرا می‌گفت، بعد از این قرار پسرجوان با تهدید به انتشار فیلم و عکس‌هایش مرتب از او اخاذی می‌کند تا جایی که رویا هم که دوست مشترکمان است، با این پسر قرار ملاقات می‌گذارد تا شاید بتواند این فیلم‌ها را از او بگیرد، اما موفق نمی‌شود که رویا را هم تحت نیت شوم خود قرار می‌دهد و به او هم تجاوز می‌کند. وقتی این حرف‌ها را از زبان دوستانم شنیدم، دلم برای سمیرا سوخت و سعی کردم من هم کمکش کنم. برای همین این‌بار من تصمیم گرفتم با پسرجوان قرار ملاقاتی بگذارم تا شاید بتوانم او را راضی کنم، دست از سر دوستم بردارد. من با آن پسر قرار ملاقات گذاشتم تا دراین‌باره صحبت کنیم، اما وقتی سر قرار رفتم، این پسر به من حمله کرد و با تهدید مرا هم مورد آزار و اذیت قرار داد.»
با اعلام این شکایت، کارآگاهان پلیس به سراغ دوشاکی دیگر رفتند و آنها نیز صحبت‌های دوست‌شان را تأیید کردند.
درنهایت پسر ٣۵ساله نیز در دام مأموران گرفتار شد، اما موضوع تجاوز را رد کرد. صبح دیروز قاضی اصغرزاده رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران، نخستین جلسه محاکمه متهم را پشت درهای بسته و به صورت غیرعلنی برگزار کرد. این پسر که دانشجوی ارشد رشته عمران است، درجلسه محاکمه خود که چهارساعت طول کشید، منکر اتهامات خود شد و گفت: «من با این سه‌نفر ارتباط دوستانه داشتم و اصلا تجاوز و آدم‌ربایی و ضرب و جرحی در کار نبود.» درپایان قضات دادگاه ادامه این جلسه را به روزهای آینده موکول کردند.
نظرات بینندگان