arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

ادامه جست وجو برای یافتن پیکر یک آتش نشان و سایر مفقودین حادثه پلاسکو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: عملیات جست و جو و آواربرداری تا پیدا شدن پیکر تنها آتش نشان و سایر مفقودین پلاسکو ادامه دارد.

به گزارش انتخاب، سیدجلال ملکی روز پنجشنبه و در هشتمین روز از حادثه ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تا پیدا شدن پیکر تنها آتش نشان جامانده، عملیات جابجایی و جمع آوری آوار همچنان ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: عملیات آوار برداری 24 ساعته طی مدت 8 روز گذشته در حال انجام بوده و در این مدت پیکرهای 14 شهید آتش نشان و 4 نفر از شهروندان از زیر آوار خارج شده اند.
 
سعید شریف زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در جمع خبرنگاران افزود:‌ شهروندان مفقود شده و آتش نشانان تفاوتی ندارند و تلاش برای رعایت احترام به پیکر شهدا حین جست و جو سرلوحه کار امدادگران قرار دارد.
 
وی گفت: وجب به وجب خاک پلاسکو را برای پیدا کردن پیکر شهید باقی مانده و هموطنان جست و جو می کنیم.
 
شریف زاده یادآور شد: هموطنان مانند همیشه به آتش نشانان اعتماد کنند.
 
ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران حدود ساعت 8 صبح روز 30 دی ماه سالجاری دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت، 15 طبقه ساختمان بطور کامل تخریب شد و فرو ریخت.
 
از آغاز زمان آواربرداری ساختمان پلاسکو تا امروز (پنجشنبه)‌ پیکر 14 آتش نشان شهید از زیر آوار خارج شده و یک آتش نشان نیز به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.
 
این حادثه تاکنون 19 قربانی ( 15 آتش نشان و چهار شهروند) داشته است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان