arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵

بازداشت تیم تروریستی داعش در کویت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اعضای این گروه تروریستی که قصد انجام عملیات خرابکارانه و منفجر کردن خود را داشتند پس از عملیات شناسایی، نیروهای امنیتی موفق به بازداشت آنها شدند.

وزارت کشور کویت با صدور بیانیه ای با تایید این خبر با اشاره به اینکه تمامی افراد بازداشت شده اتباع خارجی مقیم کویت هستند، تأکید کرد: متهمان قصد انجام عملیات تروریستی و هدف قراردادن اتباع آمریکایی مقیم کویت را داشته اند.

تا کنون اطلاعات رسمی در زمینه تابعیت افراد متهم منتشر نشده است، اما وزارت کشور کویت با رصد کامل فضای مجازی فعالیت های گروههای تندرو در این کشور را به شدت کنترل می کند.

وزارت کشو کویت از چند ماه گذشته تا کنون چند گروه تروریستی را بازداشت و از وقوع انفجار و عملیات خرابکارانه در این کشور جلوگیری کرده است که نمونه آخر آن بازداشت یک خدمتکار منزل، اهل یکی از کشورهای حوزه جنوب شرق آسیا، به اتهام بیعت با داعش و منفجر کردن خود بوده است.

کویت به دلیل حضور و اقامت تعداد زیادی از افراد تندرو و سلفی و ترورویست های کویتی که از عراق و سوریه بازگشته و هم اکنون در این کشور زیر نظر هستند، همواره در معرض تهدید قرار دارد.

وزارت کشور کویت پس از انفجار سال گذشته مسجد امام صادق تدابیر امنیتی برای حفظ امنیت مساجد و حسینه ها را به شدت افزایش داد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان