arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

سفر علمی تفریحی به کانادا

تنها 10 روز دیگر تا پایان مهلت ثبت نام باقی مانده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سالن زیبای  Metro Convention Centre ونکوور در سال 2016 میزبان یکی از مهمترین و بزرگترین کنفرانسهای پزشکی مرتبط با پزشکی اطفال در جهان خواهد بود.
این کنفرانس هر دو سال یکبار با حضور متخصصین اطفال، محققین علم اطفال و پرستاران ویژه بخش اطفال برگزار میگردد. این کنگره به منظور ارتقاء سطح عمومی اطفال و تبدیل آن به مهمترین موضوع مورد توجه در جهان امروز تلاش دارد تا آخرین نتیجه تحقیقات و فن آوری های علم پزشکی اطفال را از سراسر جهان گردآوری و به اطلاع عموم متخصصین برساند.

این کنگره مفتخر است بیش از 100 کارگاه علمی را در مدت شش روزه برگزاری کنگره برپا نموده تا متخصصین محترم اطفال و شاغلین بخش درمان اطفال نسبت به نوع فعالیت و تخصص خود با حضور در آنها بهره علمی لازم را ببرند.
پیش بینی کنگره برای امسال حضور بیش از 5000 متخصص و شاغل بخش اطفال از 130 کشور جهان خواهد بود.
توضیحات تفصیلی درباره جزئیات کنگره را از اینجا بخوانید.


شرکت ایرانگردی و جهانگردی آزادی ( آیتو) تور 13 روزه ای را برای علاقه مندان به شرکت در کنگره فوق به شرح زیر درنظر گرفته است:
نیاگارا (1 شب) - تورنتو (4 شب) - ونکوور ( 7 شب)
26 مرداد 1395 الی 7 شهریور 1395


خدمات تور :
• بلیط رفت و برگشت بالوفتانزا (هزینه نهایی بلیط در زمان صدور قطعی معین شده و قابل محاسبه و دریافت خواهد بود).
• 12 شب اقامت در هتل همراه با صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی و شهري و بین شهري و کنگره ، پرواز داخلی از ونکوور به تورنتو ، گشت شهري ، راهنماي فارسی زبان در کلیه مسیر و یک ناهار و یک شام و بیمه.
• بلیط  ورودیه نقاط  دیدنی و همچنین هزینه ثبت نام در کنگره جداگانه بوده و در قیمت پکیج منظور نشده است.  
• آخرین مهلت ثبت نام 90 روز قبل ازتازیخ سفر میباشد که به دلیل طولانی بودن مدت  صدور ویزا در سفارت کانادا این زمان تعیین شده است.
برنامه روزانه مسافرین در این 13 روز به اختصار مشخص میباشد که در صورت تمایل به آگاهی از آن با شرکت مربوطه تماس حاصل فرمایید.


 
درصورت تمایل به ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر خواهشمند است با شماره تلفن 88732191 داخلی 243 یا شماره موبایل 09126228067  خانم مکلایی تماس حاصل فرمایید. همچنین میتوانید از طریق آدرس ایمیل sales-event@aitotours.com  با این شرکت مکاتبه نمایید.

نظرات بینندگان