arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

فولادگر: لیست اصولگراها تا 2روز آینده منتشرمی‌شود/ اگر فراکسیون فراگیرباشد،‌ لاریجانی به آن می‌پیوندد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اگر فراکسیون اصولگرایان فراگیر باشد، یعنی همه سلایق در آن باشند، ‌ آقای لاریجانی به فراکسیون اصولگرایان خواهند پیوست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اگر فراکسیون اصولگرایان فراگیر باشد، یعنی همه سلایق در آن باشند، ‌ آقای لاریجانی به فراکسیون اصولگرایان خواهند پیوست.

حميدرضا فولادگر درباره احتمال پيوستن لاريجاني به فراکسيون اصولگرايان بيان كرد: اگر فراكسيون اصولگرايان در مجلس دهم فراگير باشد،‌‌ آقاي لاريجاني به آن مي‌پيوندند و طبيعي است در اين شرايط ما در مورد رياست آقاي لاريجاني به جمع‌بندي مي‌رسيم.

اين نماينده اصولگراي مجلس تاكيد كرد: برآورد ما اين است كه فراكسيون فراگيري تشكيل مي شود كه همه سلايق اصولگرايي و تعداد عمده‌اي از مستقلين در آن حضور دارند.

فولادگر درباره تقسيم منتخبين مستقل در مجلس دهم در فراكسيون‌ها نيز گفت: مستقلين هم قابل جذب در اصولگراها هستند و هم قابل جذب در اصلاح‌طلب‌ها و طبيعي است كه هر دو طيف دعوت مي‌كنند كه مستقلين به آنها بپيوندند اما عده‌اي با اين وجود مستقل باقي مي‌مانند، يعني تمايلي به اينكه به اين دو فراكسيون بپيوندند ندارند.

او گفت: تا جايي كه مي‌دانم اعضاي باقيمانده از فراكسيون اصولگرايان مجلس نهم و بخش عمده‌اي از فراكسيون رهروان ولايت، اصولگرايان ادواري و مستقليني كه نخواهند به فراكسيون اصولگرايي بروند، جذب يك فراكسيون بزرگ‌تر اصولگرايي مي‌شوند، يعني همه سلايق اصولگرايي در اين فراكسيون فراگير دور هم جمع مي‌شوند.

وي درباره رايزني‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته درباره  ليست‌ انتخاباتي اصولگرايان براي مرحله دوم انتخابات نيز بيان كرد: تا جايي كه من در جريان هستم قرار بوده ائتلاف اصولگرايان اين رايزني را انجام دهد، البته در بسياري از حوزه‌ها ليست از قبل مشخص است چون در مرحله اول در ليست اصولگراها بودند.

فولادگر توضيح داد: رقابت كانديداهاي مرحله دوم انتخابات مجلس دهم يا بين يك اصولگراست با يك اصلاح‌طلب، يا يك اصولگرا با يك مستقل و فقط در حوزه‌هايي بلاتكليف است كه دو مستقل به دور دوم رسيده‌اند. از اين رو بايد بين اين دو نفر يك نفر براي حمايت در ليست اصولگرايان انتخاب شود. فكر مي‌كنم در همين يكي دو روز آينده اين اتفاق مي‌افتد و اصولگرايان ليست نامزدهاي مورد حمايت خود در مرحله دوم را ارائه خواهد داد.

فولادگر همچنين درباره  سخنان برخي اصلاح طلبان درباره انصراف اصولگراها از حضور در ليست اين جريان نيز گفت: من چنين چيزي را نشنيدم. بالاخره هر دو طرف اميدوار هستند كه راي بياورند. اصلاح طلب ها چون نتيجه انتخابات تهران را برده اند، برآوردشان اين است كه در كشور هم نتيجه خواهند گرفت. اصولگراها هم چون در بسياري از استان‌ها و شهرستان‌ها دست بالا را دارند، همين برآورد را دارند كه مي‌توانند در مرحله دوم غلبه كنند و بايد منتظر راي مردم ماند.
نظرات بینندگان