arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴

اعلام نتیجه شمارش آرا در زنجان و طارم تا پایان امشب

استاندار زنجان گفت: از تعداد 775 هزار و 820 نفر واجد شرایط در انتخابات بودند، 68 درصد در انتخابات مشارکت کردند که این نسبت در کشور 60 درصد اعلام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمشید انصاری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم زنجان در این دروه از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور بی‌دریغ خود برای ثببیت انقلاب پای صندوق‌های رأی آمدند تا از انقلاب همانند همیشه پشتیبانی کنند.

استاندار زنجان ادامه داد:  از تعداد 775 هزار و 820 نفر واجد شرایط در انتخابات بودند، 68 درصد در انتخابات مشارکت کردند که این نسبت در کشور 60 درصد اعلام شده است.

انصاری، میزان مشارکت در حوزه انتخابیه خدابنده را 77 درصد عنوان کرد و گفت: انتخابات در این حوزه به دور دوم موکول شد و سید البرز حسینی و احمد بیگدلی در دور دوم رقابت خواهند کرد.

استاندار زنجان ادامه داد: در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه میزان مشارکت 72.5 درصد بوده که هیچ‌یک از داوطلبان به حدنصاب لازم یعنی بیش از یک‌چهارم آرا نرسیدند و محمد عزیزی و محمدرضا خان‌محمدی خرمی به دور دوم رفتند.

انصاری حوزه انتخابیه زنجان و طارم را حوزه گسترده‌ای برشمرد و گفت: مراحل پایانی شمارش آرا و تطبیق آرا در حال انجام است که تا آخر امشب نتایج این حوزه نیز اعلام می‌شود.

استاندار زنجان در پایان درباره نتیجه نهایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان‌زنجان هم گفت: شمارش آرا تمام شده و فردا مراحل تایید نتیجه اعلام می‌شود.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان