arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

ناراحتی استقلالی‌ها از افت ستاره آبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال این روزها با افت محسوس خود، موجب ناراحتی هم‌بازی‌هایش و کادر فنی شده است.

 سجاد شهباززاده به عنوان امید اول استقلال در خط حمله آبی‌پوشان، هفته‌هاست که پایش به گلزنی باز نشده و کیفیت هفته‌های اول را ندارد. این بازیکن حتی در بازی با فولادخوزستان روی نیمکت نشست تا به این ترتیب، پرویز مظلومی به او شوک بدهد.
 
با وجود اینکه بارها مظلومی با شهباززاده صحبت کرده ، اما این بازیکن در تمرینات هم انگیزه کافی ندارد و با چهره برافروخته در تمرینات شرکت می‌کند. این اتفاقات باعث ناراحتی‌ سایر بازیکنان شده و آنها از شهباززاده دلایل افت او را جویا شده‌اند.
 
گفته می‌شود دلیل افت این بازیکن عدم دعوت به تیم ملی است. او که گفته بود زوج مهدی طارمی و سردار آزمون او را ناامید نمی‌کند اما مربیان استقلال می‌دانند که تنها دلیل بی‌انگیزه بودن او دعوت نشدن به تیم ملی است.
 
 با این وجود شهباززاده در گفت‌وگو با سایت باشگاه این صحبت‌ها را رد کرده و گفت: من انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم اما مطمئنا از عدم دعوت به تیم ملی دلسرد نشده‌ام و اتفاقا این موضوع باعث می‌شود تا با انگیزه بیشتری در تمرینات و بازی‌های استقلال شرکت کنم. این روزها انتقادات را می‌شنوم اما باید بگویم بعضی انتقادات مبنی بر افت و بی‌انگیزگی خودم را قبول ندارم.
منبع: ورزش3
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
1
هركسي الكي 2تاگل زد كه گلزن حساب نميشه
نظرات بینندگان