arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
تحلیل روزنامه لس انجلس تایمز از "برکناری مشایی توسط احمدی نژاد" ؛

مشایی با عقاید خود، دوستان محافظه کار احمدی نژاد را فراری داد!

روزنامه لس انجلس تایمز در گزارشی، حکم جدید رییس جمهور ایران برای حمید بقایی را، "برکناری مشایی" خواند و نوشت: رئیس جمهور ایران، محمود احمدی نژاد یکی از دستیاران جنجالی خود را روز یکشنبه برکتار کرد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه لس انجلس تایمز در گزارشی، حکم جدید رییس جمهور ایران برای حمید بقایی را، "برکناری مشایی" خواند و نوشت: رئیس جمهور ایران، محمود احمدی نژاد یکی از دستیاران جنجالی خود را روز یکشنبه برکتار کرد .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، رئیس دفتر احمدی نژاد، اسفندیار رحیم مشایی تنها مشاور ارشد احمدی نژاد نبود، بلکه فامیل خانوادگی او و همرزم او در طول دوران جنگ ایران و عراق بود. اما مشایی، مقام های دیگر خود را در دولت حفظ حواهد کرد.

 
لس آنجلس تایمز افزوده است: البته مشایی، همچنان قدرت سابق خود را در اختیار خواهد داشت و چه بسا، قدرت وی روز به روز بیشتر هم بشود.
 


این روزنامه آمریکایی می افزاید: عقاید مشایی در مورد دین، که شامل نقش روحانیت و تسلط ارزش های فرهنگ ایران باستان بر اسلام بود باعث شد که او در میان اصولگرایان جایگاهی نداشته بود .
 
به نوشته لس انجلس تایمز، این عقاید باعث شد که احمدی نژاد هیچ دوستی در میان مخالفان خود که با برنامه های او موافق نبودند، نداشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، این روزنامه همچنین عقاید مشایی را که آن را "اصلاح طلبانه" خواند، باعث "فراری دادن دوستان طیف سنتی و محافظه کار" شده است.

لس آنجلس تایمز همچنین به حکم جدید احمدی نژاد برای بقایی اشاره کرده است .
برچسب ها: احمدی نژاد ، مشایی ، بقایی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Germany
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
2
0
مگر مشایی به غیر از احمدی نژادفکری دارد.مثل معرفی است دروتخته باهم جورند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
2
من 2 ماه است از کالیفورنیا به ایران آمده ام.دانشجوی علوم ارتباطات هستم. ایشان را در بوق و کرنا کرده اید چون اصلا توانایی ارائه نظریه ندارند. شاید هم بلدند ولی قدرت بیانشان ضعیف است.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
1
1
لوس آنجلس تایمز غصه نخور . این برکناری سکوی پرتاب است
نظرات بینندگان