arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

هدف اصلی راه آهن از زبان مهدی تارتار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روز پنج شنبه مهدی تارتار سرمربی راه اهن تهران در نشست قبل از دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: این دیدار برای هر دو تیم با توجه به شرائط جدول از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارند و هر تیمی که بتواند حداکثر امتیازات را در این دیدار کسب کند، از شرائط بهتری برای ادامه رقابت ها برخوردار خواهد بود.

تارتار با اشاره به تعویق یکروزه دیدار راه آهن مقابل استقلال اهواز گفت: باید از سازمان لیگ تشکر کرد که به دلیل حضور بازیکنان تیم ما در تیم امید، مسابقه راه آهن با استقلال را به تعویق انداخت اما از این به بعد بازیکنان مان را در روزهای فیفا در اختیار تیم امید قرار می دهیم.

سرمربی راه آهن متذکر شد: دو بازیکن اصلی و کلیدی تیم راه آهن در تیم امید حضور دارند به همین خاطر برنامه ریزی لازم برای استفاده از این دو بازیکن در تیم راه آهن انجام شده است.

وی گفت: بازیکنان راه آهن از انگیزه بالایی در دیدار فردا برخوردار خواهند بود و هدف اصلی ما کسب سه امتیاز لازم در دیدار با استقلال اهواز است.

تا پایان هفته هفتم لیگ برتر، تیم راه آهن با کسب ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی و تیم استقلال اهواز نیز با کسب پنج امتیاز در رده چهاردهم مسابقات قرار دارد.

این دیدار روز جمعه از ساعت ۱۵/۴۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس با قضاوت رضا مهدوی، سعید قاسمی، حیمد رضا کنعانی و مرجان زاده برگزار می شود.

منبع: مهر
برچسب ها: راه آهن ، فیفا ، لیگ ، باشگاه
نظرات بینندگان