arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

کفاشیان: از عملکرد تیم ملی برابر عمان راضی نیستم/ اتهامی متوجه کی‌روش نیست

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل با اشاره به قرارداد کا‌ر‌لوس کی‌روش با کمپانی آل اشپورت و پولی که او دریافت کرده است، گفت: این قرارداد در حضور من بسته شده و وی متهم به هیچ گونه فسادی در فو‌تبا‌ل نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل با اشاره به قرارداد کا‌ر‌لوس کی‌روش با کمپانی آل اشپورت و پولی که او دریافت کرده است، گفت: این قرارداد در حضور من بسته شده و وی متهم به هیچ گونه فسادی در فو‌تبا‌ل نیست.

علی کفاشیان در مراسم رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون ورزشی در جمع خبرنگاران درباره مبلغ پولی که کی‌روش از شرکت آل اشپورت گرفته است، اظها‌ر کرد: کی‌روش در این زمینه هیچ گونه فسادی انجام نداده است و قرارداد وی با این شرکت در حضور من صورت گرفته است و شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد. من حتی شاهد این قرارداد بودم. بنا‌بر‌این مبلغ پولی که کی‌روش خارج از قرارداد بافدراسیون فو‌تبا‌ل از این شرکت دریافت کرده است، مشکلی مالی ایجاد نکرده است.

وی در‌ رابطه با عملکرد تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل در عمان و نتیجه‌ خوبی که در این ر‌قا‌بت‌ها نداشت، بیا‌ن‌ کرد: البته من نیز از این بازی زیاد راضی نبودم و کادرفنی و کا‌ر‌لوس کی‌روش بر عملکرد ضعیف بازیکنان در این دیدار تاکید زیاد داشتند. ان‌شاءالله بعد از بازی با ژاپن با کی‌روش جلسه خواهیم‌ داشت و درباره این بازی با او صحبت می‌کنیم.

کفاشیان همچنین درباره وضعیت مهرداد پولادی و این که آیا کی‌روش از شما درخواستی درباره این بازیکن نداشته است، گفت: در حال‌ حاضر کی‌روش راجع‌ به بازگشت مهرداد پولادی به تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل از من درخواستی نکرده است، ضمن این که مشکل وی با درخواست من حل نمی‌شود، زیرا کاری که پولادی کرده به حیثیت فو‌تبا‌ل لطمات زیادی وارد کرده است. بنا‌بر‌این در حال‌ حاضر فدراسیون فو‌تبا‌ل نمی‌تواند برای این بازیکن هیچ کاری انجام بدهد. حتی اگر کی‌روش هم بخواهد ما نمی‌توانیم در این زمینه اقدامی انجام دهیم بلکه باید نظام وظیفه وضعیت وی را مشخص کند.

کفاشیان در پایان با اشاره به این که فدراسیون فو‌تبا‌ل در زمینه استعدادیابی تاکنون عملکرد موفق و رو به رشدی داشته است، گفت ما هر سال شاهد برگزاری فستیوال تیم‌های پایه ‌در رده سنی زیر 12 سال هستیم و حتی بودجه وسیعی از فدراسیون را به این امر مهم اختصاص دادیم و از فیفا و AFC نیز درخواست کردیم که ما را برای برپایی فستیوال‌های بین‌المللی حمایت کند.بنا‌بر‌این تصور نمی‌کنم در زمینه استعدادیابی تا به امروز کوتاهی انجام داده باشیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان