arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۰۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

اطلاعيه دولت خطاب به حذف شدگان يارانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزارت کار اطلاعيه جديدي خطاب به حذف شدگان از دريافت يارانه نقدي صادر کرد.
 
به گزارش مهر، وزارت کار در اطلاعيه اي خطاب به حذف شدگان از دريافت يارانه نقدي اعلام کرد: با توجه به ضرورت به روز رساني اطلاعات در سامانه، به اطلاع مي رساند که خانوارهايي که يارانه آنها از ماه هاي گذشته قطع شده از روز يکشنبه مورخ ۹۴.۶.۱ و خانوارهايي که يارانه آنها از مردادماه قطع شده، از روز چهارشنبه مورخ ۹۴.۶.۶ به سامانه ثبت اعتراض مراجعه کنند.
 
براساس اعلام وزير کار، يارانه حدود ۲ ميليون ايراني تا پايان مردادماه قطع شده است. ربيعي همچنين گفته است که براساس معيارها و شاخص‌هاي موجود يارانه نقدي کارگران و بازنشستگان حذف نمي شود، اين در حالي است که پيگيري‌هاي خبرنگار مهر حاکي از آن است که يارانه برخي از بازنشستگان که حقوق ماهيانه آنها به يک ميليون تومان مي رسد، حذف شده است.
 
اين در حالي است که احمد ميدري معاون رفاهي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از واريز يارانه‌هاي آن دسته از سرپرستان خانواري خبر داده که اعتراض آنها به حذف يارانه مورد قبول واقع شده است.
 
پيش از اين، محمدباقر نوبخت سخنگوي دولت، تعداد يارانه بگيران را بيش از ۷۶ ميليون نفر اعلام کرده بود.
 
در عين حال علي طيب نيا وزير امور اقتصادي و دارايي گفته است: روز واريز يارانه نقدي براي ما «مصيب عظما» است، زيرا با اين شرايط درآمدي بايد پرداخت‌هاي نقدي يارانه ها را انجام دهيم و اين از مشکلات جدي ما در اين دولت بوده و هست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
16
با سلام
پدر من یک کارگر است که حقوق ماهیانه ثابتی هم ندارد از خرداد ماه یارانه قطع شده است به تمام ارگان ها هم رفت برای اعتراض در سایت یارانه 10 هم اعتراض کرد ولی ازون موقع هیچ خبری نشد و یارانه همچنان واریز نمی شود
لطفا منتشر کنید
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
3
وزارت خونه محترم توجه کنه که چهارشنبه میشه چهارم! نه ششم!
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
لطفا به منظور پاسخگويي به اعتراض حذف شدگان سازمان ويا اداره اي را مسئول پاسخگويي به اين افراد درسطح استان هاي كشورمشخص كنيد .
مطلب
|
Russian Federation
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
باسلام
یارانه ی نقدی ما از خرداد سال ۹۴ قطع شد، من بعد ازدواج اقدام ب جداکردن یارانه از پدرم کردم، بخاطر اینکه یارانه پدرم قطع شده و اسم من در لیست پدرم بوده الان ب من و زن و بچه ام یارانه تعلق نمیگیره
من یه کارگرم ک حقوقم روز مزده، چیکار باید بکنم؟؟
نظرات بینندگان