arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴

عرضه نخستین اپلیکیشن هتل بر روی ساعت های اپل

گروه هتل های استاروود نام خود را به عنوان نخستین گروه هتلداری جهان دارای اپلیکیشن هتل برای ساعت های اپل (Apple Watch) به ثبت رساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب، گروه هتل های استاروود در رقابت گروه های هتلی جهان برای عرضه نخستین اپلیکیشن هتل بر روی ساعت های اپل توانست نام خود را به عنوان پیشرو به ثبت برساند تا از این پس نسل جدیدی از خدمات هتل را بوسیله آخرین تکنولوژی روز به مهمانان عرضه کند.

معاون گروه بازاریابی و باشگاه مشتریان گروه هتل های استاروود (Starwood Hotels & Resorts) با اعلام این خبر گفت: «ما به نوآوری های دنیای دیجیتال پایبندیم و بسیار خوشحالیم از اینکه نخستین گروه هتل در جهان هستیم که برای مهمانان خود امکان انجام پروسه check in و بازکردن درب اتاق را بوسیله ساعت های اپل فراهم آوردیم. در دنیای مدرن امروز، مردم انتظار برآورده شدن خواسته های خود در محل مورد نیاز را از تکنولوژی ها دارند و حالا ساعت اپل این اجازه را به ما داد تا با مهمانانمان همراه شویم و اطلاعات مورد نیاز آنان را فورا و به راحترین شکل ممکن در اختیارشان قرار دهیم.»

در همپیوندی آخرین تکنولوژی روز دستگاه های همراه با برنامه های لمسی، اپلیکیشن استاروود این امکان را برای مهمانان فراهم آورده است تا آنان بتوانند در بدو ورود به مقصد، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای رسیدن به هتل از جمله وسایل نقلیه در دسترس با برآورد قیمت را بر روی ساعت خود دریافت دارند.

همچنین مهمانان هتل قادر خواهند بود تا به محض ثبت نام در برنامه SPG Keyless (Starwood's Preferred Guest) پروسه ورود و تحویل اتاق را به سهولت و بی نیاز به مراجعه به پذیرش انجام داده و با دریافت شماره اتاق و محل آن از ساعت های خود به عنوان کلید اتاق استفاده کنند. از مزیت دیگر این برنامه، امکان دریافت آخرین اطلاعات از گروه هتل های استاروود و نیز دریافت پیام های شخصی از باشگاه مشتریان به مناسبت های مختلف خواهد بود.

گروه هتل های استاروود که پیش از این و از ماه نوامبر سال گذشته امکان استفاده از تلفن های همراه به جای کلید را برای مهمانان خود فراهم ساخته بود حالا با اپلیکیشن تازه خود بر روی ساعت های اپل خواهد توانست همچنان بر تعداد مشتریان وفادار خود بیافزاید، آنچنان که تا به امروز بیش از 130 هزار نفر از 130 کشور جهان در طرح SPG Keyless آن ثبت نام کرده اند.

هم اکنون این سیستم در یکصد هتل برند Aloft، Element و W hotels فعال است که انتظار می رود بزودی برای بیش از 30 هزار اتاق در 150 هتل Aloft هم فعال گردد.

نظرات بینندگان