arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

ادعاي رسانه‌هاي اسرائيلي تکذيب شد/ سيد حسن نصرالله در سلامتي کامل به‌سر مي‌برد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به‌دنبال ادعاي رسانه‌هاي اسرائيلي درباره وضعيت سلامت دبيرکل حزب‌الله لبنان، نماينده حزب‌الله لبنان در تهران با تکذيب خبر عمل جراحي قلب «سيد حسن نصرالله» اعلام کرد که وي در سلامت کامل به‌سر مي‌برد و اين‌گونه اخبار نادرست است.

شب گذشته (سه‌شنبه) بود که رسانه‌هاي اسرائيلي و در صدر آن‌ها «يديعوت آحارونوت» اقدام به انتشار خبري با عنوان «عمل جراحي قلب دبيرکل حزب‌الله لبنان» کردند.

براساس اين گزارش، «يديعوت آحارانوت» در گزارش خود مدعي شد: گزارش‌هايي منتشر شده است که نشان مي‌دهد «سيد حسن نصرالله» چند روز پيش در بيمارستاني در پايتخت لبنان به دليل حمله قلبي تحت عمل جراحي قرار گرفته است.

«سيد عبدالله صفي‌الدين» نماينده حزب‌الله لبنان در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا با تکذيب اين خبر گفت که دبيرکل حزب‌الله لبنان در سلامت کامل به‌سر مي‌برند و هرگونه خبري در اين‌باره صحت ندارد.

در بخش ديگري از گزارش روزنامه «يديعوت آحارونت» با بيان اينکه شايعات درباره وضعيت سلامت دبيرکل حزب‌الله لبنان بار ديگر در شبکه‌هاي اجتماعي و رسانه‌هاي اينترنتي در خليج‌فارس منتشر شده است، آمده است: گزارش‌ها نشان مي‌دهد که «سيد حسن نصرالله» چند روز پيش در بيمارستاني در محله جنوبي بيروت به‌دليل بروز مشکلاتي براي قلب خود پذيرش و جراحي شده است.

در ادامه اين گزارش آمده است: براساس رسم هر ساله «سيد حسن نصرالله» قرار است در روز 24 مي (3 خرداد) و همزمان با سالگرد عقب‌نشيني نيروهاي اسرائيلي از لبنان سخنراني کند. اکنون با توجه به خبر منتشر شده سرنوشت اين سخنراني مي‌تواند مشخص کند که آيا شايعات اخير حقيقت دارد يا نه.

منبع : آنا
نظرات بینندگان