arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۳

تخفیف قیمت کالاهای اساسی برای کارمندان دولت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مصرف کارکنان دولت ازمشمولان بسته امنیت غذایی که می توانند از بین 10 کالا تا سقف مصوب دولت خرید کنند و همچنین کالاهای اساسی را با تخفیف از تعاونی های مصرف خریداری کنند، خبر داد.

بهمن عبداللهی در مورد بسته امنیت غذایی دولت افزود: دولت برای اقشار سهمیه بگیر کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی اقلامی را در نظر گرفته که از طریق شبکه های توزیع در اختیار آنها قرار می گیرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مصرف کارکنان دولت ادامه داد: براساس مصوبه دولت، به هر خانوار مشمول، دو نفر اول خانوار به ازای هر نفر 30 هزار تومان و (نفر سوم تا سقف 8 نفر)به ازای هر نفر 10 هزار تومان کالا با کارت بانکی یارانه آنها واریز می شود.

وی اضافه کرد: در این مرحله اقشار هدف سبد امنیت غذایی کاهش پیدا کرده اند و دولت برنامه ای برای اعطای کالا به کارمندان دولت در آستانه ماه رمضان ندارد.

عبداللهی اظهار داشت: حدود 7 میلیون نفر مشمول دریافت بسته امنیت غذایی دولت هستند و در این دوره سبد کالایی وجود ندارد و مشمولان از 10 قلم کالای اساسی تهیه شده در فروشگاه ها تا سقف ارقام مصوب دولت خرید کنند.

وی با بیان اینکه مشمولان برای خرید بسته امنیت غذایی 3 ماه فرصت دارند، گفت: بنابراین نیازی به عجله و شتاب برای دریافت آن وجود ندارد.

این فعال بخش تعاون درباره تسهیلات تعاونی های مصرف کارکنان دولت در آستانه ماه رمضان، گفت: کارمندان دولت می توانند اقلام پرمصرف نظیر برنج، گوشت قرمز، مرغ و روغن را با قیمت های مناسب تر از بازار از تعاونی های مصرف کارکنان دولت خریداری کنند.

یادآور می شود، سخنگوی دولت هفته گذشته اعلام کرد: در جلسه هیات دولت تصمیم گرفته که برای تحقق حمایت غذایی که پیشتر گفته شده بود، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شود و ضمنا 187 میلیارد تومان برای این کار به این وزارتخانه تخصیص داده شود، تا هفته آینده بتواند مرحله نخست حمایت غذایی از اقشار کم درآمد را اجرا کند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
3
7
دستش درد نکنه
نظرات بینندگان