arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
رئیس فراکسیون ورزش مجلس:

وزارت ورزش وقت تلف می کند/ احتمال استیضاح وزیر ورزش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فراکسیون ورزش مجلس ضمن ابراز نارضایتی از روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به هیچ وجه از روندی که وزارت ورزش دنبال می کند راضی نیستیم. واگذاری این دو باشگاه حداکثر دو هفته زمان نیاز داشت و پس از ارائه گزارش مالی و اعلام دارایی های این دو تیم می توانست روند واگذاری از طریق سازمان خصوصی سازی پیگیری شود اما وزارت ورزش بی دلیل در این جهت تاخیر می کند.

مقداد نجف نژاد ضمن بیان این مطلب افزود: میزان دارایی های این دو باشگاه اعلام شده و وزارت ورزش می تواند از طریق مزایده به روند واگذاری سرعت بدهد و تنها نقش نظارتی خود را اعمال کند اما به نظر می رسد وزارت ورزش برنامه ای برای برون رفت از این روند تاخیری در واگذاری ها ندارد.

نماینده مردم بابلسر اضافه کرد: سال گذشته وزارت ورزش این بهانه را مطرح کرد که این دو باشگاه بدلیل زیان ده بودن قابلیت ارائه سهام شان در بورس را ندارد و با همین دلیل از واگذاری خودداری کرد اما امسال بحث مزایده را مطرح کرده ایم که دیگر آنها نمی توانند از زیر بار این کار شانه خالی کنند و به اعتقاد من وزارت ورزش با تاخیر در اجرای قانون تنها وقت را تلف می کند.

نجف نژاد تاکید کرد: عدم نارضایتی مجلس را به وزیر ورزش و امیر رضا خادم منتقل کردیم ولی پاسخ مناسبی را دریافت نکرده ایم و قانون واگذاری این دو تیم همچنان معطل مانده است.

وی یادآور شد: مجلس به دنبال اجرای قانون است و چندان این تاخیر را تحمل نمی کند و اگر وزارت ورزش همچنان از انجام قانون سر باز بزند با آن برخورد سنگین خواهد کرد که حتی استیضاح وزیر هم می تواند بخشی از آن باشد.

نماینده مردم بابلسر در پایان گفت: مجلس از موضع خود کوتاه نخواهد آمد و به طور جدی پی‌گیر واگذاری استقلال و پرسپولیس است و اعتقاد داریم تنها راه برون رفت از مشکلات موجود واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان