arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

از ظلمی که در حق یاران امام می شود شکایت دارم/ با امام صریحا وارد جنگ می شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، احترام به اندیشه های امام خمینی(س) و ارزش های انقلاب اسلامی را مهم تر از برگزاری مراسم بزرگداشت امام دانست و افزود: توصیه ما به مسئولان نظام اینست که تا جایی که می توانند به جای پرداختن به ابعاد ظاهری و کمی مراسم به اندیشه های امام خمینی بپردازند.

عابد فتاحی با تأکید بر این مسئله که جلوگیری از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی به معنی بی احترامی به امام خمینی و خانواده اوست، بیان داشت: من به عنوان نماینده مردم ارومیه از جفا و ظلمی که در حق یاران امام می شود شکایت دارم. حضرت امام برای ما یک تاریخ است و تاختن به دوستان ایشان برای ما قابل قبول نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی به نوه حضرت امام به عنوان یادگار ارزشمند این خانواده که ، اجازه ورود به شهر بروجرد را نمی دهند، یا اینکه به آیت الله هاشمی رفسنجانی که امام نهضت انقلابی را وابسته به ایشان می دانستند، توهین می کنند، با امام صریحا وارد جنگ می شوند.

فتاحی افزود: تجربه ما در سال های گذشته نشان داده که برخی افراد تنها آنجا که منافعشان ایجاب کند، اسم امام را می برند.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: ما خواستار بازگشت جامعه به اندیشه های امام خمینی(س) هستیم، چرا که در این صورت می توانیم در عرصه های مختلف موفق عمل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم با ظاهرسازی تنها از امام خمینی(س) یاد کنیم اما عملا نتوانیم اندیشه های ایشان را وارد ساختار جامعه کنیم. آنچه که ما نیازمند آن هستیم، ورود این اندیشه ها به زندگی مان است.


منبع: جماران
برچسب ها: جنگ ، ظاهرسازی ، جماران ، یادگار
نظرات بینندگان