arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

چرا علی دایی به مجلس رفت؟ / کوثری: تکذیب می کنم

حضور علی دایی به همراه محمد پنجعلی در مجلس بحث های زیادی را به راه انداخته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ظاهرا علی دایی پرونده جدیدی درباره تخلف در فوتبال یا چیزی مشابه با آن دارد؛ این مربی که فصل پیش با ارائه مدارکی توانست اتهامات وارده به محسن قهرمانی، داور لیگ برتری کشورمان را ثابت کند روی جدیدی از فساد در فوتبال را به نمایش گذاشت و باب تازه ای برای مبارزه با آن، حداقل به صورت نصف و نیمه گشود.

به گزارش انتخاب، هنوز از حکمی که برای متخلفین پرونده های قبلی می گذرد زمان زیادی نگذشته است که دوباره علی دایی پرونده به دست در مجلس دیده شده است. البته این بار او تنها نبوده و به همراه محمد پنجعلی به مجلس رفته تا با اسماعیل کوثری یکی از نماینده های تهران دیدار کند.

اگرچه چند روز پیش محمد پنجعلی دلیل این دیدار را رفاقتی توصیف کرده و گفته بود که برای دیدن دوست قدیمی اش به مجلس رفته ولی حالا صحیت های اسماعیل کوثری موارد دیگری را نشان می دهد. نماینده تهران در گفت و گویی که با «مهر» داشته در این مورد گفت:« نمی شود اسم این نشست دوستانه را جلسه گذاشت. دیداری دوستانه بود که اصلا نباید رسانه ای می شد».

 با این حال وقتی صحبت از مدرک می شود کوثری به این مورد صحت می گذارد:« حالا گفته‌ شده مدارک و فلان. اینها به عنوان نماینده مردم این مدارک را در اختیار ما گذاشتند. حالا یکسری موارد آوردند و دادند. تا زمانی که بررسی نکنم نمی‌توانم بگویم چه بوده است».

تا اینجای کار موضوع مشخص این است که دایی و پنجعلی چند پرونده و یا مدرک را به دست کوثری رسانده اند تا درباره آن در محلس بحث شود. اما این پرونده ها مربوط به چه تخلفاتی است؟ روز گذشته در آستانه انتشار این خبر برخی گمانه زنی ها خبر از این موضوع داد که دایی همچنان پیگیر تخلفات مربوط به کارت معافیت جعلی چند بازیکن از جمله بازیکنان فولاد است.

حتی این خبر از زبان کوثری عنوان و منتشر هم شد. با این حال نماینده تهران امروز در گفت و گویی که با آی اسپرت داشته این مورد را تکذیب کرده است:«این‌که از قول من زده‌اند این پرونده‌ها مربوط به کارت‌های پایان خدمت است را تکذیب می‌کنم زیرا فقط گفته‌ام مسائلی است که باید آن‌را بررسی کنم»

این تناقض ها در شرایطی عنوان می شود که همین یکی دو روز گذشته شایعه پیوستن بختیار رحمانی، کاپیتان فصل پیش تیم فولاد و یکی از بازیکنانی که گفته می شود کارت معافیت او جعلی است به تیم پرسپولیس، تیتر بسیاری از رسانه ها شده بود. در واقع پذیرش این موضوع که دایی همچنان پیگیر تخلفاتی از این فبیل باشد با انتشار این خبر همخوانی ندارد و تنها راه منتظر ماندن است.

در واقع باید دید چه زمانی مجلس پرونده هایی که دایی ارائه داده را مورد بررسی قرار می دهد و نتایج و یا حداقل تیتر آن را بیان می کند.

منبع: فرارو
نظرات بینندگان