arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۳

ملي‌پوشان استقلال بايد به اردوي تيم ملي بروند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال تاکيد کرد، بازيکنان ملي‌پوش تيم فوتبال اين باشگاه بايد به اردوي تيم ملي اضافه شوند.
 

حسن زماني درباره شکست 2 بر يک استقلال مقابل الشباب عربستان و حذف از گردونه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: سال ناکامي استقلال بايد به نوعي کامل مي‌شد که اين اتفاق هم افتاد وگرنه تيمي که تا 10 دقيقه پاياني بازي با يک گل جلوست و خوب هم بازي مي‌کند نبايد اين اتفاقات براي آن رخ دهد.

  وي افزود: موقعيت‌هاي زيادي براي گل زدن داشتيم که به راحتي از دست داديم. به هر حال با اتمام اين مسابقات براي فصل آينده بايد برنامه‌ريزي با محوريت استفاده از جوانان در استقلال انجام دهيم.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد قضاوت داور بحريني در ديدار الشباب - استقلال و اعتراضات امير قلعه‌نويي تصريح کرد: يکي از اشتباهات هميشگي کميته داوران AFC انتخاب داوران عرب براي بازي‌هايي است که يک طرف آن يک تيم عربي قرار دارد و طرف ديگر تيمي از ايران. بدون شک اگر براي بازي الشباب - استقلال داوري چيني يا ژاپني انتخاب مي‌شد، حرف و حديثي ايجاد نمي‌شد.

وي خاطر نشان کرد: پنالتي که داور بحريني براي به سود الشباب گرفت، پنالتي نبود. هر شکايتي هم انجام دهيم، تاثير ندارد و در نهايت داور را يک يا دو جلسه محروم مي‌کنند و باز هم شاهد خواهيم بود که در مسابقات بعدي در چينش داوران اشتباه مي‌کنند. شکايت ما از داور هيچ تاثيري در نتيجه بازي نخواهد داشت.

زماني درباره اينکه آيا با نتايجي که استقلال گرفته، موافق جريمه کسر 20 درصد از قرارداد بازيکنان هست يا نه، عنوان کرد: اين موضوع بايد در هيئت مديره باشگاه مطرح شود تا ببينيم چه تصميمي گرفته مي‌شود. منتظر بازگشت مقداد نجف‌نژاد و دوستان از عربستان هستيم تا هرچه زودتر جلسه هيئت مديره را تشکيل دهيم. ما نمي‌توانيم از عملکرد استقلال در اين فصل راضي باشيم، چون حداقل يک جام بايد به هواداران مي‌داديم.

علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم، اعلام کرده بود که بعيد مي‌داند حتي در صورت شکست استقلال مقابل الشباب و حذف از آسيا اجازه حضور ملي‌پوشان در اردوي تيم ملي را دهد. زماني در اين خصوص به تسنيم گفت: قطعاً پس از بازي استقلال و الشباب عربستان، ملي‌پوشان استقلال بايد به اردوي تيم ملي اضافه شوند. البته ما بازيکن به کي‌روش نمي‌دهيم، بلکه به تيم ملي مي‌دهيم تا از نام ايران دفاع شود. مسائل حاشيه‌اي و اختلافات را بايد بين خودمان حل کنيم و اجازه ندهيم به بيرون درز کند.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد انتقادهايي که از ابتداي فصل به ميانگين سني بالاي بازيکنان اين تيم مي‌شد، تصريح کرد: ميانگين سني تيم بالا نبود اما چون بيشتر تيم‌ها به سمت جوانگرايي حرکت کرده‌اند، ما نيز بايد در استقلال همين کار را انجام دهيم.

وي در پايان تصريح کرد: از هواداران استقلال که در طول فصل از تيم‌شان حمايت کردند، بابت اين نتايج عذرخواهي مي‌کنيم، چون ما رضايت آنها را جلب نکرديم. اميدوارم با برنامه‌ريزي و تعيين چهارچوب‌هاي درست، فصل آينده جبران کنيم.
نظرات بینندگان