arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳

بيک زاده:فتح الله زاده جواب تلفنم را نمي‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت:فتح الله زاده وقت ندارد جواب تلفنم را بدهد ولي چرا آن زماني که پول آمد به ما ندادند؟
 

يکي از ملي پوشان تيم استقلال که در دوراهي استقلال و تيم ملي قرار گرفته هاشم بيک زاده است. اين بازيکن که به دليل پرداخت نشدن برخي از مطالبات خود ناراحت است در گفت و گو با فارس اظهار داشت: ديروز به تمرين نرفتم چون خسته بودم. البته بس که به دنبال مدير عامل باشگاه دويدم خسته شدم چون آقاي فتح الله زاده جواب تلفنم را نمي‌دهد.

وي افزود:شايد اگر من هم مثل بقيه پولم را گرفته بودم خيالم راحت بود و درگير اين مشکلات نبودم اما اين روزها ذهنم درگير مطالباتم است.من 65 درصد مطالباتم مانده و فصل هم تمام شده است. 50 ميليون هم از مطالبات فصل گذشته‌ام باقي مانده که مربوط به ماليات فصل گذشته‌ام است و باشگاه آن را هم پرداخت نکرده است.

مدافع تيم استقلال در ادامه گفت و گو تاکيد کرد: البته من به کسي کاري ندارم و هر بازيکني پولش را گرفته نوش جانش باشد ولي من حق خودم را مي‌خواهم و به ديگران کاري ندارم. اميدوارم باشگاه مطالبات من را پرداخت کند چون بيشتر از حقم نمي‌خواهم.

مدافع استقلال در پاسخ به اين سوال که شايد دست فتح الله زاده بسته است و نمي‌تواند به همه بازيکنان پول بدهد گفت: چرا آن زماني که پول به باشگاه آمد بين ما تقسيم نشد؟بايد به ما هم به اندازه خودمان پول مي‌دادند و من در اين باره بارها با آقاي فتح الله زاده صحبت کرده بودم.

بيک زاده در خصوص اينکه سرانجام به اردوي تيم ملي مي رود يا بايد مقابل الشباب بازي کند گفت: اين موضوعي است که فدراسيون و باشگاه استقلال بايد آن را حل کنند. من بازيکن باشگاه هستم و مطمئنم آنها مصلحت تيم ملي را هم در نظر مي‌گيرند. اميدوارم فدراسيون تصميمي درست بگيرد که نه استقلال ضرر کند و نه تيم ملي.
نظرات بینندگان