arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲

رابطه پنهانی جوان را پای چوبه دار کشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردي که براي پايان دادن به رابطه پنهاني اش با زن جوان، در پياده رو او را آماج ضربات کارد قرار داده و در ادامه خودزني کرده بود با تاييد حکم قصاص اش در ديوان عالي کشور در يک قدمي چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش خراسان، 12 ظهر 18 مرداد 90 ، افرادي که از خيابان پاسداران تهران عبور مي کردند ديدند پسر جواني با چاقو به جان زني افتاده و ضربات متعددي به وي مي زد.

اين حادثه آنقدر سريع اتفاق افتاد که هيچ کس نتوانست دخالت کند و در نهايت پسر جوان بعد از آنکه زن نگون بخت (زهرا) را به شدت مجروح کرد چند ضربه نيز به خودش زد و بيهوش روي زمين افتاد.

يک هفته بعد زن جوان تسليم مرگ شد و پسر جوان به نام سعيد از مرگ نجات پيدا کرد. سعيد در اين باره گفت: چند ماه قبل با زهرا آشنا شدم. ظاهرا او از شوهر معتادش جدا شده بود و به تنهايي زندگي مي کرد. من و زهرا به يکديگر علاقه مند شديم اما در اين ميان من با دختر ديگري به نام شيدا آشنا شدم و دلبسته او شدم.

به زهرا گفتم ديگر نمي خواهم با او رابطه اي داشته باشم اما او راضي به قطع رابطه مان نبود. وقتي زهرا فهميد مي خواهم با دختر ديگري ازدواج کنم تهديد کرد همه چيز را براي شيدا خواهد گفت. روز حادثه در حالي که در خيابان پاسداران از اتوبوس پياده شده بوديم، زهرا باز هم اين موضوع را پيش کشيد و در نهايت گفت همه چيز را براي شيدا گفته است.

من هم عصباني شدم و چاقويي از جيبم بيرون کشيدم و در پياده رو چند ضربه به زهرا زدم و بعد هم خودزني کردم. در پي اعترافات سعيد پرونده او در شعبه 74 دادگاه کيفري استان تهران رسيدگي شد و در شرايطي که اولياي دم خواستار قصاص او شده بودند هيئت قضايي وي را مجرم تشخيص داد و به مرگ محکوم کرد. اين پرونده در ادامه براي سير مراحل قانوني به ديوان عالي کشور فرستاده شد و قضات شعبه 16 ديوان نيز به راي دادگاه مهر تاييد زدند.
 
گزارش ديگري حاکي است مردي که به طرفداري از برادرش راننده يک لودر را به قتل رسانده است با تاييد حکم قصاص اش در ديوان عالي کشور، به زودي قصاص مي شود. به گزارش خراسان، اين حادثه هشتم تير 91 رخ داد و طي آن علي اکبر- 45 ساله- که راننده کاميون است با ضربه هاي پيچ گوشتي جواني به نام احسان را که راننده لودر بود از پا در آورد.

در پي اين حادثه متهم به قتل بازداشت شد و ضمن اعتراف به اين جنايت گفت به هواداري از برادرش اين قتل را مرتکب شده است. به اين ترتيب پرونده اتهامي وي به دادگاه کيفري استان تهران ارسال شد و علي اکبر در شعبه 113 به دفاع از خود پرداخت. او گفت: من و برادرم هر دو راننده کاميون هستيم. زمان حادثه برادرم زودتر به محل تخليه نخاله ها رسيده بود.

وقتي من رسيدم ديدم چند راننده لودر با او درگير شده اند و او را کتک مي زنند. من هم براي دفاع از برادرم وارد دعوا شدم و با ضربات پيچ گوشتي ناخواسته يکي از آنها را مجروح کردم و او فوت شد.

در پي دفاعيات متهم به قتل قضات دادگاه وي را گناهکار شناختند و به قصاص محکوم کردند.

اين در حالي بود که علي اکبر به اين راي اعتراض داشت؛ بنابر اين پرونده به ديوان عالي کشور ارسال شد و سرانجام قضات شعبه 11 ديوان اين حکم را تاييد کردند. بنابر اين گزارش، در صورتي که علي اکبر نتواند رضايت اولياي دم را جلب کند به زودي پاي چوبه دار خواهد رفت.
نظرات بینندگان