arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱

اسرائیل: جنگنده ساخت ایران، ماکت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کیهان: رسانه ها و مقامات صهيونيستي به همراه برخي رسانه هاي ضد انقلاب مي گويند جنگنده توليد ايران فقط يك ماكت و تصاوير فرستادن موجود زنده به فضا، فتوشاپ است.

راديو اسرائيل با اشاره به خبر توليد جنگنده پيشرفته قاهر 313 از سوي ايران گفت: كارشناسان مي گويند آنچه از سوي ايران نشان داده شده در واقع يك ماكت است كه قادر به پرواز نيست و اگر هم پرواز كند، سقوط آن پس از چند دقيقه حتمي خواهد بود.

پايگاه صهيونيستي عاروتص شوع نيز مدعي شد ايران توانمندي ساخت هواپيماي جنگنده را ندارد.
در همين حال رسانه هاي صهيونيستي به همراه رسانه هايي چون راديو فردا مدعي شده اند
تصاوير مربوط به ارسال موجود زنده به فضا فتوشاپ بوده و واقعيت ندارد.

اين محافل رسانه اي به هنگام اعلام تك تك اخبار مربوط به پيشرفت هاي تكنولوژيك در حوزه هاي هسته اي، نانو، بيوتكنولوژيك و... نيز مدعي شده بودند خبرهاي مذكور واقعيت ندارد اما به مرور اعتراف كردند كه آن اخبار حقيقت دارد. اتفاق مشابهي در زمينه غني سازي 20درصدي پيش آمد و انكار اوليه به ابراز هراس ثانويه از سرعت رشد ايران انجاميد.

اما صرف نظر از ترديدافكني صهيونيست ها درباره جنگنده قاهر 313 بايد از آنها پرسيد موشك فجر5 و انبوه راكت هاي مقاومت فلسطين هم كه در شهرهايي چون تل آويو و هرتزليا سيلي پرسروصدا به گوش اشغالگران نواخت، ماكت بود يا فتوشاپ؟ پهپادهاي تجسسي گوناگوني كه سراسر آسمان فلسطين اشغالي را درنورديدند و دعاوي امنيتي و اطلاعاتي صهيونيست ها را به چالش كشيدند، چطور؟ آن هم ماكت و فتوشاپ بود؟ ظاهرا حكايت اين جماعت حكايت همان كسي است كه باروت را سياه دانه مي خواند و هنگامي كه باروت را كف دست او ريختند و كبريت زدند و آتش سر و صورت وي را سوزاند، با ملاحتي مثال زدني گفت عرض نكردم سياه دانه است؟!
نظرات بینندگان