arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱

با پولدارترین فوتبالیست های ایران آشنا شوید!

وقتي اسم فوتبال و فوتباليست‌ها مي‌آيد، ناخودآگاه ياد واژه نام آشناي پولدارها مي‌افتيم. در همين راستا نظر شما را به پولدارترین فوتبالی های ایران جلب می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، سايت «افكار نيوز» طي گزارشي 10 فوتباليست پولدار ايران را كه از راه فوتبال تجارت‌هاي بزرگي راه انداخته‌اند. معرفي كرده است:
 1- علي دايي
 دايي مرد شماره يك اقتصاد فوتبال و حتي ورزش ايران است. او از طريق فوتبال توانسته تجارت‌هاي زيادي به راه بياندازد. او در حال حاضر عضو اتاق بازرگاني تهران است و در كنار آن يك شهرك توريستي در اطراف شهر چالوس دارد مي‌سازد.
 2- خداداد عزيزي
 چهره خبرساز فوتبال ايران بعد از اين دايي يكي از مردان موفق در كسب و كار اقتصادي است. او به غير از حضور در عرصه توليد پوشاك ورزشي در ساخت و ساز ساختمان هم فعال است. البته او يك كارخانه مونتاژ قطعات خودرو در كشور سنگاپور احداث كرده است.
 3- علي كريمي
 شماره 8 پرسپوليس‌ همزمان با مسافركشي در كرج فوتبال هم بازي مي‌كرد حالا در زمره پولدارترين فوتباليست‌هاي ايران به شمار مي‌رود. او در ساخت و ساز ساختمان فعاليت‌هاي زياد دارد.
 4- كريم باقري
 اين فوتباليست خطه تبريز علاقه خاصي به كاميون داري و تجارت فرش دارد. كريم باقري همزمان با بازي كردن در خارج از ايران با همكاري پدرش در ايران هر چه پول داشت كاميون خريد.
 5- مهدي مهدوي‌كيا
 مهدي مهدوي‌كيا كه هنوز هم فوتبال بازي مي‌كند. به واسطه درآمد زياد از راه فوتبال پولش را در راه ساخت و ساز ساختمان و خريد و فروش زمين هزينه كرده و از كنار آن سود زيادي عايدش شده است.
 6- امير قلعه‌نوعي‌
 ژنرال آبي بيشترين در آمدش از راه مربيگري در فوتبال است! او به عنوان پرافتخارترين مربي فوتبال ايران سالانه مبالغ زيادي از باشگاه‌هاي ليگ برتري مي‌گيرد. البته قلعه‌نوعي‌ جديداً يك مبل فروشي بزرگ در خيابان وليعصر داير كرده است و در كنار اين كار يك استخر و سوناي پرطرفدار هم دارد.
 7- غلامحسين پيرواني
 شاغلام برخلاف چهره و خلق و خوي سنتي‌اش يكي از پولدارهاي فوتبال به شمار مي‌رود. ارث به جا مانده از خانواده پدري باعث شد در كار خريد و فروش زمين مشغول شود و در كنار آن گاوداري مدرني را كه يادگار پدرش بوده حفظ كرده است.
 8- فرهاد مجيدي
 كاپيتان استقلالي‌ها به واسطه درآمد خوبي كه از تيم‌هاي حوزه خليج‌فارس كسب كرده در كشور امارات به كار ساخت و ساز مشغول شده تا به عنوان يكي از مالكان بزرگ ساختمان در دبي معروف شود.
 9- جواد نكونام
 كاپيتان تيم‌ملي به دليل علاقه‌اش به عطر و ادكلن وارد اين صنف شده تا يكي از تاجرين معروف اين تجارت شيك و پول‌ساز شود.
 10- حامد كاويانپور
 حامد توانسته از راه مدرسه فوتبال و نمايشگاه اتومبيلي كه دارد نفر دهم پولدارها باشد. اغلب فوتباليست‌ها ماشين‌هاي گرانقيمت خود را از كاويانپور مي‌خرند.

نظرات بینندگان