arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

انفجار شدید یک منزل مسکونی در میدان نامجو در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مصدومیت یک نفر در انفجار منزلی مسکونی، در مرکز شهر خبر داد و گفت: این انفجار خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی مجاور برجای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صداوسیما: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مصدومیت یک نفر در انفجار منزلی مسکونی، در مرکز شهر خبر داد و گفت: این انفجار خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی مجاور برجای گذاشت.

جلال ملکی گفت: ساعت ۱۵ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه انفجار در خیابان شیخ صفی، میدان نامجو به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند، انفجار در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی که در هر طبقه یک واحد حدود ۴۳ متری وجود داشت، اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: شدت انفجار به قدری زیاد بود که دیوارها، شیشه‌ها، در‌ها و پنجره‌های این ساختمان و چندین ساختمان مجاور تخریب شده بود و حتی سقف و ستون این ساختمان هم آسیب دیده بود.

ملکی با بیان اینکه شعله وری و آتش سوزی گسترده‌ای نداشتیم، افزود: به علت انفجار، در طبقه چهارم یک آتش سوزی جزئی اتفاق افتاده بود که آتش نشانان به محض رسیدن به محل، ابتدا عملیات مهار آتش را آغاز کردند و یک مرد حدودا ۳۴ ساله را که دچار مصدومیت و سوختگی شده بود به عوامل اورژانس تحویل دادند.

این مقام مسئول گفت: در این حادثه، خسارت‌هایی به یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سواری که داخل پارکینگ بودند، وارد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه در این حادثه فرد محبوس شده نداشتیم، افزود: با وجود اینکه ساعت انفجار، زمان استراحت شهروندان بود، اما خوشبختانه کسی در زیر این سقف و دیوار‌های تخریب شده گرفتار نشده بود.

ملکی گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از نشت گاز از وسایل موجود در منزل بود، اما علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام می‌شود.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان ایمن سازی‌های لازم را انجام داده و پس از ۲ ساعت تلاش، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

نظرات بینندگان